Όλοι μας θέλουμε να είμαστε υγιείς και ειδικά σε μια φάση όπου ο κορονοϊός υπάρχει γύρω μας, προσπαθούμε όσο ποτέ να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε να έχουμε την υγεία μας. Κανείς δεν μπορεί να σου πει ότι 100% θα παραμείνεις ασφαλής εάν ακολουθήσεις συγκεκριμένες οδηγίες και συστάσεις γιατί ο παράγοντας της “τύχης- ατυχίας” μπορεί να παίξει ρόλο. Όμως, σίγουρα υιοθετώντας μερικές υγιεινές συνήθειες και λαμβάνοντας κάποια μέτρα μπορείς να θωρακίσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα όσο το δυνατόν περισσότερο.

Παρακάτω θα δεις μια σειρά από τρόπους για να μπορέσεις να ενισχύσεις τις άμυνες του οργανισμού σου τόσο απέναντι στον κορονοϊό, όσο και στα κρυολογήματα και τη γρίπη. Μιλάμε για υγιεινές συνήθειες που σε κάθε περίπτωση σου κάνουν καλό και θα πρέπει να γίνουν τρόπος ζωής σου.

Υγιεινές συνήθειες για να θωρακίσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Ρουτίνα ύπνου

θωρακίσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Freepik

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται για 6 ώρες ή και λιγότερο καθημερινά, έχουν αυξημένες πιθανότητες να αρρωστήσουν. Ο ύπνος είναι ζωή, κυριολεκτικά! Επιτρέπει στον οργανισμό σου να ανακτήσει τις δυνάμεις του και ενδυναμώνει το σύστημά σου. Φρόντισε να κοιμάσαι αρκετές ώρες και να έχεις ποιοτικό ύπνο.

Διαχειρίσου το άγχος

θωρακίσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Freepik

Το άγχος μπορεί να είναι χρήσιμο, αλλά σε ακραίο βαθμό σε κάνει να υπολειτουργείς. Κυριολεκτικά! Η αυξημένη απελευθέρωση της κορτιζόλης οδηγεί σε λιγότερο ενεργό ανοσοποιητικό σύστημα και συνεπώς ο οργανισμός σου είναι πιο ευάλωτος σε ασθένειες. Δες εδώ μερικούς τρόπους για να διαχειριστείς το αυξημένο άγχος σου.

Γυμνάσου

θωρακίσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Freepik

Οι άνθρωποι που ασκούνται τακτικά αναπτύσσουν περισσότερα Τ κύτταρα (το οπλοστάσιο του ανοσοποιητικού σου) από τα άτομα που έχουν μια καθιστική ζωή, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη. Η άσκηση βοηθά επίσης στη ρύθμιση της ορμόνης του στρες, της κορτιζόλης, η οποία, όπως είπαμε σε αυξημένα επίπεδα σαμποτάρει το ανοσοποιητικό σου.

Σωστή διατροφή

θωρακίσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Pexels

Φυσικά και δεν είναι η πρώτη φορά που το ακούς. Και ευτυχώς ξέρουμε ότι μπορείς να ξεχωρίσεις τις υγιεινές απ’ τις ανθυγιεινές τροφές. Εκτός απ’ τα κλασικά, λοιπόν, περισσότερα φρούτα, λαχανικά, λιγότερα γλυκά κτλ, θα σου πούμε να εντάξεις στη διατροφή σου αντιοξειδωτικές τροφές, όπως τα μούρα, καθώς είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να ενισχυθεί το ανοσοποιητικό σύστημα. Αν δεν ξέρεις από πού να αρχίσεις, δες εδώ πώς θα μάθεις εύκολα να τρως υγιεινά!

Διάβασε ακόμα:

Πώς θα τονώσεις καλύτερα το ανοσοποιητικό σύστημα για να μη νιώθεις “ερείπιο”!

Photo: Pexels