Το πιο υγιεινό σνακ πριν τον ύπνο το έχεις στο ψυγείο σου!

LIKE US ON FACEBOOK

Ποιο είναι το πιο υγιεινό σνακ πριν τον ύπνο που σε βοηθά να κοιμηθείς σαν πουλάκι και κάνει καλό στην υγεία σου;

Το αυγό! Κι, όμως! Το αυγό είναι το ιδανικό σνακ πριν τον ύπνο και δεν το λέμε εμείς, το λένε οι διατροφολόγοι και οι ειδικοί. Τα αυγά εκτός από νόστιμα και θρεπτικά σε βοηθούν με τον ύπνο.

Και θα σου εξηγήσουμε ευθύς αμέσως το γιατί!

Τα αυγά, μαζί με τα ψάρια και τα καρύδια, είναι μία από τις υψηλότερες διατροφικές πηγές μελατονίνης που έχει αποδειχθεί ότι βοηθά τους ανθρώπους να κοιμηθούν και να μη διακόψουν τον ύπνο τους.

Πολύ περισσότερο, έχει αποδειχθεί πως η ανεπάρκεια σε βιταμίνες και στοιχεία, όπως η βιταμίνη Β1, το φυλλικό οξύ, ο φώσφορος, το μαγνήσιο, ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος και το σελήνιο, μειώνουν τη διάρκεια του ύπνου. Και όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά μπορείς να τα βρεις στα αυγά!

Και πόση ώρα πριν τον ύπνο μπορείς να καταναλώσεις το αυγό; Δύο ώρες πριν τον ύπνο μπορείς να φας κατά προτίμηση ένα βραστό αυγό, το οποίο θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς καθώς είναι ένα ελαφρύ σνακ.

Συγκεκριμένα, όπως διευκρινίζουν οι ειδικοί η επίδραση των αυγών στην ποιότητα του ύπνου είναι πολύ χρήσιμη για όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα, αντί να προκαλούν υπνηλία. Αν η διατροφική κατάσταση ενός ατόμου είναι χαμηλή ή τα επίπεδα μελατονίνης είναι χαμηλά, η κατανάλωση αυγών μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιώσουν την ποιότητα του ύπνου, αυξάνοντας αυτά τα επίπεδα.

Ακόμη, τα 6 γραμμάρια πρωτεΐνης που περιέχει το ένα αυγό θα δώσουν μια καλή ισορροπία του σακχάρου στο αίμα κατά τη διάρκεια της νύχτας. Μάλιστα, αυτό βοηθά περισσότερο τις γυναίκες, οι οποίες είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες στη ρύθμιση της γλυκόζης. Αντ’ αυτού, το σώμα παράγει κορτιζόλη (την ορμόνη του στρες), η οποία μπορεί να σε ξυπνήσει κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Αν κάνεις αυτό, τότε ο ύπνος σε παχαίνει!

Άλλα σωτήρια tips για τον ύπνο;

  • Απόφυγε να πίνεις καφεΐνη (καφές, τσάι, ζεστή σοκολάτα, αναψυκτικά) για τουλάχιστον 4 ώρες πριν τον ύπνο.
  • Απόφυγε τα μεγάλα γεύματα δύο με τρεις ώρες πριν τον ύπνο και αντί για αυτά φάε κάτι πολύ ελαφρύ αν πεινάς.
  • Απόλαυσε μια μεγάλη ποικιλία από φρούτα και λαχανικά, όπως μήλα, πορτοκάλια, ακτινίδιο, βερίκοκο, μπρόκολο, σπανάκι και ντομάτα.
  • Αντικατέστησε το λευκό ψωμί με ολικής αλέσεως
  • Ελαχιστοποίησε την κατανάλωση της ζάχαρης.
  • Γυμνάσου τακτικά και σε καθημερινή βάση.

Διαβάστε επίσης:

Μια κουταλιά μέλι πριν τον ύπνο μπορεί να κάνει θαύματα!

Photo: Pexels




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved