Tips για πιο ισχυρό ανοσοποιητικό κατά τη διάρκεια της πανδημίας

LIKE US ON FACEBOOK

Πώς θα χτίσουμε ένα ισχυρό ανοσοποιητικό κατά τη διάρκεια της πανδημίας; Μπορεί να έχεις προμηθευτεί αρκετά αντισηπτικά και χαρτί υγείας αλλά με το ανοσοποιητικό σου τι γίνεται; Πόσο έχεις φροντίσει για αυτό;

Γιατροί δίνουν τα tips τους για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό κατά τη διάρκεια της πανδημίας, προκειμένου να είμαστε υγιείς.

Το ανοσοποιητικό σύστημα του ατόμου αναπτύσσεται κυρίως κατά τα αρχικά στάδια της ζωής, ξεκινώντας με την ανοσία που παρέχεται από τη μητέρα στο παιδί κατά το τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης και αργότερα μέσω του μητρικού γάλακτος. Και συνεχίζεται κατά την ενηλικίωση και καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του ατόμου.

Και σίγουρα υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να προστατεύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Tips για πιο ισχυρό ανοσοποιητικό κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Back to basics

Οι περισσότεροι γιατροί μιλάνε για τα βασικά της υγιεινής ζωής (ξέχνα τις τρελές δίαιτες και τα συμπληρώματα). Δυστυχώς, δεν υπάρχει η χρυσή συμβουλή για όλους.

Αλλά έχει να κάνει με τα βασικά πράγματα για την γενική ευεξία, πράγματα που σου έλεγε η γιαγιά σου ή η μαμά σου. Φάε υγιεινά. Κοιμήσου καλά. Απόφυγε το άγχος (όσο περισσότερο μπορείς). Μη βάζεις τα χέρια σου στο στόμα ή τη μύτη ή τα μάτια. Και επιτέλους, πλύνε τα χέρια σου!

Ειδικά όσον αφορά τον ύπνο, προσπάθησε να κοιμάσαι περίπου 8 ώρες, να γυμνάζεσαι, να πίνεις πολύ νερό και να τρως σωστά. Αυτά είναι τα κλειδιά για ένα υγιές σύστημα.

ανοσοποιητικό κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Pexels

Προσοχή στα γεύματα

Είμαστε αυτό που τρώμε και υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που πραγματικά ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα και πρέπει να εντάξουμε στη διατροφή μας.

Οι γιατροί συνιστούν:

  • Μη αμυλούχα λαχανικά
  • Άπαχη πρωτεΐνη
  • Θαλασσινά
  • Οργανικά αυγά
  • Βιολογικά πουλερικά
  • Φυσικά προβιοτικά, όπως είναι το γιαούρτι και το κεφίρ
  • Φυσικά πρεβιοτικά, όπως είναι το σκόρδο και τα σπαράγγια

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C που ξεχνάς να καταναλώσεις!

Απόφυγε τα επεξεργασμένα τρόφιμα

Γνωρίζουμε ότι θα πρέπει να περιορίσουμε τα επεξεργασμένα τρόφιμα εν γένει, αλλά είναι ακόμη πιο σημαντικό όταν ανησυχούμε ιδιαίτερα για το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Τα επεξεργασμένα τρόφιμα δεν έχουν καμία θρεπτική αξία και μπορεί να πάρουν τη θέση αυτών που πραγματικά μας βοηθούν. Φυσικά, οι περισσότεροι άνθρωποι μπορεί να φάνε ένα donut, αλλά αυτό είναι εντάξει αν συμβαίνει μετά από μεγάλα χρονικά διαστήματα “αποχής”.

Αλλά όταν συμβαίνει συχνά και υπάρχει έλλειψη σε θρεπτικά συστατικά, τότε το ανοσοποιητικό σύστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει για να καταπολεμήσει τους ιούς.

ανοσοποιητικό κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Pexels

Προσοχή με τα συμπληρώματα

Θα ήταν αρκετά βολικό να μπορούσαμε να πάρουμε ένα χάπι και να είμαστε υγιείς. Αλλά θέλει τεράστια προσοχή.

Πολλοί άνθρωποι έχουν άπειρες προτάσεις που βασίζονται σε βιταμίνες, βότανα και συμπληρώματα, αλλά κανένας δεν έχει αποδείξει με συνέπεια ότι θα δώσει κάποιο πραγματικό όφελος εάν ζεις με τον παραπάνω τρόπο ζωής.

Τα συμπληρώματα δεν συνδέονται με την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, αλλά θα πρέπει να λαμβάνεις βιταμίνη D, αν έχεις ανεπάρκεια, καθώς τα χαμηλά επίπεδα μπορεί να επηρεάσουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

Προσοχή στο έντερο

Τα στοιχεία ολοένα δείχνουν πως η υγεία του εντέρου επηρεάζει την υγεία του εγκεφάλου, τη συναισθηματική υγεία, την καρδιαγγειακή υγεία και πολλά άλλα. Το έντερο επίσης, συνδέεται με το ανοσοποιητικό σύστημα και οι γιατροί συμβουλεύουν πως χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην ποσότητα ινών που καταναλώνεις.

Οι ίνες στη διατροφή δεν βοηθούν μόνο στη διατήρηση υγιών συνηθειών του εντέρου, αλλά προωθούν και την ανάπτυξη “καλών” βακτηρίων που υποστηρίζουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Τα καλά βακτήρια στο έντερο όχι μόνο βοηθούν το ανοσοποιητικό σύστημα μέσω της προώθησης της γενικής υγείας, αλλά επηρεάζουν άμεσα την ανάπτυξη των “κακών” βακτηρίων.

Διαβάστε επίσης:

Γιατρός καταρρίπτει τους μεγαλύτερους μύθους για τον κορονοϊό

Photo: Pixabay

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved