Μήπως κι εσύ κοιμάσαι στον καναπέ ώρες ώρες; Κάθεσαι για λίγο και τελικά σε παίρνει ο ύπνος; Τελικά είναι καλό ή κακό αυτό; 

Σε όλους έχει συμβεί κι η αλήθεια είναι πως δεν είναι και τόσο εύκολο να σταματήσεις να το κάνεις. Κάθεσαι για λίγο για να χαζέψεις στην τηλεόραση και σε παίρνει ο ύπνος στον καναπέ. Κι ύστερα ξυπνάς μετά από ώρα και συνειδητοποιείς τι έχει συμβεί, σιχτιρίζοντας και λίγο που πάλι την “πάτησες”.

Είναι καλό ή όχι να κοιμάσαι στον καναπέ;

Η απάντηση είναι ναι μεν, αλλά…

Πολλές φορές η επιλογή του καναπέ είναι σωτήρια. Το κρεβάτι σου δεν είναι και πάντα τόσο βολικό και άνετο και ειδικά αν είσαι κι εσύ θύμα της αϋπνίας, τότε ο καναπές σου σε έχει σώσει πολλές φορές. Και η αλήθεια είναι πως σε παίρνει ο ύπνος στο πι και φι και κοιμάσαι σαν πουλάκι.

Ωραία όλα αυτά, όμως μήπως ο ύπνος στον καναπέ δεν σου κάνει και τόσο καλό τελικά; 

κοιμάσαι στον καναπέ

Pexels

Ωραίος ο ύπνος στον καναπέ, όμως είναι και κάποια ζητήματα που αφορούν την υγεία σου και σου λένε να σταματήσεις να το κάνεις.

Ο πόνος στη μέση και τον αυχένα είναι ένας καλός λόγος για να μην κοιμάσαι στον καναπέ, αφού είναι πολύ πιο πιθανό να ξυπνήσεις πιασμένος και με πόνους σε αρκετά σημεία του σώματος. Αν κοιμάσαι μια φορά στο τόσο δεν τρέχει κάτι, αλλά αν αυτό σου γίνει συνήθεια, τότε μην σου φανεί περίεργο αν εκδηλωθούν περαιτέρω μυοσκελετικά ζητήματα.

Επιπλέον, σύμφωνα με έρευνες, ο ύπνος στον καναπέ συνδέεται με την παχυσαρκία και με τις καρδιακές παθήσεις. Κι αυτό γιατί πολύ απλά τρως κι ύστερα πλαγιάζεις στον καναπέ με αποτέλεσμα να ξαπλώνεις και να σε παίρνει ο ύπνος.

Το συμπέρασμα; Είναι εντάξει να κοιμάσαι μια στο τόσο στον καναπέ, αλλά μην σου γίνει και συνήθεια!

Διάβασε ακόμα:

Ο λόγος που δεν πρέπει να σε παίρνει ο ύπνος μπροστά στην τηλεόραση

Photo: Freepik