Το μαγνήσιο είναι ένα από τα μέταλλα που έχουν αρκετά μεγάλη σημασία για τη σωστή λειτουργία του σώματός μας. Ποια είναι, όμως, τα συμπτώματα που μαρτυρούν ότι κάποιος έχει έλλειψη μαγνησίου;

Το μαγνήσιο είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς διατηρεί την αρτηριακή πίεση σε υγιή επίπεδα, συμβάλλει στη δόμηση δυνατών οστών, αλλά και στη σταθεροποίηση του καρδιακού ρυθμού.

Η έλλειψη μαγνησίου, απ΄την άλλη πλευρά συνδέεται άμεσα με το νευρικό σύστημα, τους σπασμούς και τις κράμπες των μυών, τα προβλήματα ύπνου, αλλά και τη μειωμένη ενέργεια.

Τα συμπτώματα που δείχνουν την έλλειψη μαγνησίου:

Άγχος ή κατάθλιψη

Ορισμένες έρευνες έχουν δείξει ότι το μαγνήσιο συνδέεται με το νευρικό σύστημα κι ότι αυτό μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα που οδηγούν στην  κατάθλιψη και το άγχος, όταν δεν είναι σε έλλειψη.

Ψηλή πίεση αίματος

Σύμφωνα με μελέτες, οι άνθρωποι που δεν παρουσίαζαν ανεπάρκεια μαγνησίου, είχαν μειωμένα επίπεδα αρτηριακής πίεσης μέχρι και 12% συγκριτικά με εκείνους που είχαν έλλειψη.

Συχνοί πονοκέφαλοι και ημικρανίες

Εκατομμύρια άνθρωποι καθημερινά υποφέρουν από ημικρανίες και πονοκεφάλους, είναι γεγονός. Αυτό, όμως, που δεν γνωρίζουν είναι ότι αυτοί συχνά προκαλούνται από την ανεπάρκεια του μαγνησίου. Χαρακτηριστικό είναι ότι ασθενείς, στους οποίους χορηγήθηκε μαγνήσιο, μειώθηκε ο πόνος του πονοκεφάλου μέσα σε 15 λεπτά.

κύρια αιτία για τους πονκεφάλους

Κράμπες και σπασμοί

Οι τυχαίοι σπασμοί και οι κράμπες που παθαίνουμε στα πόδια, στην πραγματικότητα δεν είναι καθόλου τυχαίοι, αφού είναι το πιο χαρακτηριστικό σημάδι που μαρτυρά την έλλειψη μαγνησίου.

Αϋπνία

Έρευνα έχει αποδείξει ότι άνθρωποι που έπαιρναν συμπληρώματα μαγνησίου και που υπέφεραν από αϋπνία, αυτή μειώθηκε σημαντικά με την πάροδο του χρόνου.

σημάδια ότι σου λείπει πρωτεΐνη

Κι αφού είδαμε ποια είναι τα συμπτώματα που μαρτυρούν την έλλειψη μαγνησίου, ν΄αναφέρουμε και τα τρόφιμα, στα οποία μπορούμε να βρούμε το μαγνήσιο.

Οι τροφές που αποτελούν καλές πηγές μαγνησίου:

  • Ένα φλιτζάνι σπανάκι διαθέτει περίπου 157 mg
  • 1 κομμάτι μαύρης σοκολάτας διαθέτει 95 mg
  • 1 χούφτα αμύγδαλα διαθέτει σχεδόν 80 mg
  • ½ φλιτζάνι από μαύρα φασόλια διαθέτει 60 mg
  • Μισό αβοκάντο περιλαμβάνει περίπου 58 mg
  • 1 φιλέτο σολομού διαθέτει 53 mg
  • Μισή μπανάνα έχει σχεδόν 32 mg

Διαβάστε επίσης:

Τα σημάδια στο σώμα σου που μαρτυρούν έλλειψη σιδήρου!

Photo: Stocksy/Paff