Τα γαλακτοκομικά προϊόντα μπορεί να είναι ο κύριος λόγος για ορισμένα απ’ τα προβλήματα υγείας σου. Ποια είναι, όμως, τα σημάδια ότι πρέπει να σταματήσεις να πίνεις γάλα;

Μπορεί για πολλά από τα προβλήματα που έχεις να μην σου έχει περάσει από το μυαλό ότι φταίει το γάλα. Ωστόσο, θα πρέπει να το λάβεις σοβαρά υπόψιν.

Ποια είναι τα σημάδια ότι πρέπει να σταματήσεις να πίνεις γάλα;

Νιώθεις κουρασμένη τις περισσότερες φορές

πίνεις γάλα

Το γάλα περιέχει μόρια οπιούχων που σε κάνουν να νιώθεις μια νύστα. Αλλά από επιστημονική άποψη, αυτό δεν σημαίνει ότι θα σε κάνει να κοιμηθείς καλά.

Δεδομένου ότι είναι δύσκολο να το χωνέψεις, διαταράσσει το σώμα προσπαθώντας να παράγει ενέργεια για να το διασπάσει πράγμα που διαταράσσει τον κύκλο του ύπνου. Για να κοιμηθείς καλύτερα προτίμησε φρούτα και λαχανικά πλούσια σε τρυπτοφάνη, όπως μπρόκολο, γλυκοπατάτες, μπανάνες ή μήλα.

Έχεις ακμή

Αρκετές έρευνες έχουν δείξει πως τα γαλακτοκομικά προϊόντα επιδεινώνουν την κατάσταση της ακμής στους εφήβους και τους ενήλικες.

Έχοντας μια επίδραση στις ορμόνες όπως η ινσουλίνη και το IGF-1, το χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την υγεία του δέρματός σου.

Μην πετάξεις ξανά τα ληγμένα προϊόντα!

Προβλήματα στην πέψη

πίνεις γάλα

Μια μελέτη δείχνει ότι το 65-70% του παγκόσμιου πληθυσμού πάσχει από δυσανεξία στη λακτόζη. Ακόμη και αν το ανθρώπινο γάλα έχει υψηλότερη ποσότητα λακτόζης συγκριτικά, το αγελαδινό γάλα είναι πιο δύσκολο να το χωνέψουμε. Συμπτώματα όπως το φούσκωμα, η ναυτία, τα αέριο και η διάρροια σε τακτική βάση μπορεί να σε προειδοποιούν ότι πρέπει να σταματήσεις να πίνεις γάλα!

Πόνοι απ’ το πουθενά

Δεδομένου ότι το γάλα είναι πολύ όξινο, προκαλεί φλεγμονή, που βλάπτει τους αρθρώσεις και τους μυς σύμφωνα με μια μελέτη. Αν κάνεις γυμναστική και δυσκολεύεσαι να επανέλθεις απ’ τους πονεμένους μυς, προσπάθησε να μειώσεις την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων.

Έχεις “κενά” μνήμης

πίνεις γάλα

Έχεις μικρή απώλεια μνήμης και δεν μπορείς να συγκεντρωθείς.

Ακόμη και αν υπάρχουν πολλοί άλλοι λόγοι, η υπερβολική κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων μπορεί επίσης, να αποτελέσει ένα παράγοντας για αυτό το σύμπτωμα. Πολλές έρευνες δείχνουν ότι η μείωση της κατανάλωσης γάλακτος μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση της κατάθλιψης.

Υψηλή χοληστερίνη

Η χοληστερίνη στην κυκλοφορία του αίματος έρχεται απευθείας από τη διατροφή σου. Τα 100 γραμμάρια κανονικού αγελαδινού γάλακτος περιέχουν 10 γραμμάρια χοληστερόλης, σύμφωνα με το USDA, γεγονός που το καθιστά επικίνδυνο για κατανάλωση σε καθημερινή βάση.

Διαβάστε επίσης:

Αυτά τα τρόφιμα σε βλάπτουν χειρότερα κι απ’ το τσιγάρο