Τα οφέλη που έχουν για την υγεία τα φιστίκια Αιγίνης!

LIKE US ON FACEBOOK

Σε κάθε λίστα που διαβάζουμε με τα καλύτερα τρόφιμα για την υγεία μας, συναντάμε τους ξηρούς καρπούς. Συνήθως, όμως, μιλάμε για τη διατροφική αξία που έχουν τα αμύγδαλα, τα καρύδια ή ακόμη και τα κάσιους. Γι’ αυτό, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τα φιστίκια Αιγίνης, ή αλλιώς κελυφωτά φιστίκια!

Τα οφέλη που έχουν τα φιστίκια Αιγίνης για την υγεία, είναι αρκετά σημαντικά, καθώς μεταξύ άλλων συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς και βοηθούν το σώμα να απορροφήσει ευκολότερα λιποδιαλυτές βιταμίνες, όπως τις βιταμίνες A, D, E και K.

Σύμφωνα με ειδικούς, η μερίδα που συνιστάται να καταναλώνουμε αποτελείται από 49 φιστίκια Αιγίνης, απ’ τα οποία εάν αναλύσουμε τη διατροφική τους αξία, αντλούμε: 159 θερμίδες, 6 γρ. πρωτεΐνης, 13 γρ. λίπους, 8 γρ. υδατάνθρακες, 2 γρ. ζάχαρη, 3 γρ. φυτικών ινών.

Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες

Συγκριτικά με άλλους ξηρούς καρπούς, τα 6 γρ. που έχει μια μερίδα φιστικιών Αιγίνης είναι αρκετά μεγάλη ποσότητα. Τα αμύγδαλα διαθέτουν επίσης τα ίδια γραμμάρια πρωτεΐνης, ενώ τα καρύδια διαθέτουν 4 και τα κάσιους 5.

Είναι πλούσια σε Βιταμίνη B

Στα κελυφωτά φιστίκια συναντάμε μία απ’ τις υψηλότερες ποσότητες σε Βιταμίνη B6. Οι συγκεκριμένες βιταμίνες ενισχύουν την ενέργεια, καθώς βοηθούν στην παραγωγή ATP.

Αντιοξειδωτικά και Φυτικές ίνες

Τα φιστίκια Αιγίνης είναι επίσης πλούσια σε αντιοξειδωτικά, καθώς διαθέτουν βιταμίνη E, αλλά και σε φυτικές ίνες, καθώς διαθέτουν 3 γρ. ινών. Αξίζει ν’ αναφερθεί ότι η συνιστώμενη ημερήσια δόση φυτικών ινών για μια γυναίκα είναι 12%.

Διάβασε ακόμη:

Τα τρόφιμα πέρα απ’ το σπανάκι που είναι οι καλύτερες πηγές σιδήρου!

Photo: Unsplash/Joanna Kosinska
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved