Τα smoothies είναι ένας ιδανικός τρόπος για να ενισχύσεις τον οργανισμό σου, αφού μέσα σ’ ένα ρόφημα μπορείς να συμπεριλάβεις φρούτα, λαχανικά κι άλλα συστατικά, τα οποία χρειάζεται ο οργανισμός σου. 3 smoothies για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού σου γιατί, μπορεί ο καιρός να είναι ζεστός, αλλά πάντα χρειάζεται να θωρακίζεις την υγεία σου.

Το να έχεις μια ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ πιο εύκολο να το λες απ’ ό,τι να το κάνεις. Για την ακρίβεια, μόλις 1 στους 10 ενήλικες καταναλώνουν τα 1 1/2- 2 φλιτζάνια φρούτων και τα 2-3 φλιτζάνια λαχανικών που προτείνεται κάθε μέρα, σύμφωνα με τα στοιχεία.

Αν δυσκολεύεσαι να τρως αρκετά φρούτα και λαχανικά, τότε τα smoothies είναι μια νόστιμη, ιδανική επιλογή για να παίρνει καθημερινά ο οργανισμός σου τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται. Επιπλέον, εάν δεν απολαμβάνεις τη γεύση ορισμένων λαχανικών, όπως το kale ή το σπανάκι, το να τα ανακατεύεις με φρούτα, μπαχαρικά και γάλα (κανονικό ή ξηρών καρπών) θα σε βοηθήσει να γίνουν πιο απολαυστικά για σένα!

3 smoothies για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού σου

Το καλύτερο πράσινο smoothie

smoothies για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού

Unsplash/Jose Soriano

Για να φτιάξεις αυτό το θρεπτικό smoothie, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να αναμείξεις 1 κούπα μάνγκο, 1/2 κούπα ροδάκινο, λίγο kale ή σπανάκι, 1-2 κούπες γάλα αμυγδάλου, λίγο φρέσκο τζίντζερ, λίγη κανέλα και προαιρετικά λίγο μέλι για τη γεύση.

Berries και γιαούρτι

smoothies για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού

Pixabay

Μια πραγματικά πολύ εύκολη συνταγή που θα δώσει στον οργανισμό σου μια σοβαρή ποσότητα βιταμίνης D. Για να το φτιάξεις, ανάμειξε 2 1/2 κούπες berries, 2 μπανάνες, 1 κούπα γιαούρτι (μπορείς να βάλεις με γεύση βανίλια), 1 1/2 κούπα γάλα, 1 κουταλιά της σούπας μέλι και 1/2 κούπα κρύο νερό!

Σοκολάτα και κεράσι

τροφές για όταν νιώθεις άρρωστος,

Εάν είσαι λάτρης της σοκολάτας, βρήκαμε το θρεπτικό smoothie που είναι το κατάλληλο για σένα! 1 1/2 κούπα κεράσια, 1/2 μπανάνα, 1 κουταλιά της σούπας σπόρους chia, 2 κουταλιές της σούπας κακάο σε σκόνη, λίγη σκόνη πρωτεϊνης βανίλια, 1 κουταλάκι του γλυκού σπιρουλίνα, 40 γρ. σπανάκι ή kale, 1 1/2 κούπα γάλα αμυγδάλου είναι όλα όσα χρειάζεσαι για να το φτιάξεις!

Δες ακόμα:

Διατροφικά do’s και don’ts για όταν κάνει ζέστη!