Σε πήρε ο ύπνος στην…ξαπλώστρα; Δες τα θετικά του!

LIKE US ON FACEBOOK

Ο ύπνος σε εξωτερικό χώρο είναι άλλες φορές ευεργετικός, μερικές φορές επικίνδυνος αλλά σίγουρα έχει πολλά θετικά στην υγεία σου. Σε πήρε ο ύπνος στην ξαπλώστρα; Μη σκας, είναι για καλό!

Φυσικά, αν σε πήρε ο ύπνος στην ξαπλώστρα καλό θα ήταν να είσαι στη σκιά και σε καμία περίπτωση στον ήλιο. Μερικές φορές είμαστε κουρασμένοι και κοιμόμαστε όπου βρούμε. Στην κυριολεξία!

Πόσες φορές δεν σε έχει πάρει ο ύπνος στον καναπέ στο μπαλκόνι; Ο ύπνος σε εξωτερικό χώρο έχει πολλά οφέλη για την υγεία επομένως μπορείς να συνεχίσεις να τον απολαμβάνεις ανενόχλητος. Άλλωστε έχεις για ουρανό τα… αστέρια! Τι άλλο θέλεις;

Τα οφέλη που έχει ο ύπνος σε εξωτερικό χώρο

Εκτίθεσαι σε φυσικό φως

Και αυτό είναι για καλό! Σύμφωνα με μια έρευνα στο Πανεπιστήμιο στο Κολοράντο, η έκθεση στο φυσικό φως θα επαναφέρει και θα συντονίσει το ρολόι του σώματός σου.

Αν έχεις αϋπνίες και θέλεις επιτέλους να κλείσουν τα ματάκια σου και να ξεκουραστείς, τότε σκέψου σοβαρά να κοιμηθείς σε εξωτερικό χώρο (βλέπε μπαλκόνι ή έξω από τη σκηνή) και μακριά από το κινητό ή το laptop σου.

Τα επίπεδα μελατονίνης αλλάζουν

ύπνος σε εξωτερικό χώρο

Photo: unsplash/Jordan Bauer

Σύμφωνα με έρευνες, το «τεχνητό» φως από το κινητό ή το laptop σου, μειώνουν σημαντικά τα επίπεδα μελατονίνης, η οποία επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου σου.

Γι΄αυτό και πρέπει να προσπαθούμε να κοιμόμαστε έξω, όσο πιο πολύ μπορούμε.

Τα επίπεδα ανοσίας αυξάνονται

Μια έρευνα στην Ιαπωνία έδειξε πως όταν σπαταλάς περίπου 2 ώρες σε δάση, πάρκα καθημερινά, τότε αυτό έχει πολλά οφέλη για την υγεία, όπως χαμηλότερη πίεση του αίματος, χαμηλότερη συγκέντρωση κορτιζόλης, χαμηλότερους παλμούς και υψηλά επίπεδα λευκών αιμοσφαιρίων.

Κι ένας ύπνος στην ύπαιθρο μια φορά την εβδομάδα, ενισχύει σημαντικά το ανοσοποιητικό σου σύστημα.

Λειτουργίες εγκεφάλου και σώματος βελτιώνονται

ύπνος σε εξωτερικό χώρο

Photo: unsplash/Lesly Juarez

Ο εγκέφαλός μας χρησιμοποιεί πολύ οξυγόνο για να λειτουργεί όπως πρέπει και το ίδιο κάνουν και οι μυς. Και δεν αποτελεί μυστικό το γεγονός ότι όσο περισσότερο και καλύτερο οξυγόνο λαμβάνουμε, τόσο το καλύτερο για εμάς.

Έτσι, το να κοιμάσαι έξω δεν είναι απλά χαλαρωτικό αλλά θα κάνεις καλό τόσο στο σώμα, όσο και στον εγκέφαλό σου.

Το άγχος εξαφανίζεται

Η σύγχρονη ζωή και οι ρυθμοί της μας προκαλούν άγχος. Μια έρευνα έχει δείξει πως ακόμη κι όταν κοιτάμε μια φωτογραφία από ένα δέντρο, μειώνεται το άγχος και φυσικά όταν βρισκόμαστε μπροστά σε ένα… αληθινό δέντρο, τότε έχουμε περισσότερα οφέλη για την ψυχική μας υγεία.

Χαλαρώνουμε, οι σκέψεις ταξιδεύουν και σε συνδυασμό με το… άκουσμα των τζιτζικιών. Τι άλλο θέλεις;

Καθαρός αέρας

Σύμφωνα με έρευνες, αν εργάζεσαι σε ένα γραφείο ή περνάς πολύ χρόνο σε μέρος με air condition και χωρίς επαρκή αερισμό, τότε τα επίπεδα του CO2 είναι πιθανότατα υψηλά και οποία δημιουργούν μια σύγχυση στο εγκέφαλό, σε κάνουν λιγότερο παραγωγικό και σου προκαλούν πονοκεφάλους και αναπνευστικά προβλήματα.

Πάρε έναν υπνάκο σε εξωτερικό χώρο και δες τη διαφορά!

Photo: unsplash/Vu Thu Giang

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved