Πονοκέφαλος από το άγχος; Να τι πρέπει να κάνεις

LIKE US ON FACEBOOK

Το στρες είναι καλώς ή κακώς στη ζωή όλων μας. Κάποιοι επηρεάζονται λιγότερο και κάποιοι περισσότερο. Το άγχος επηρεάζει πολλά πράγματα στην υγεία μας και καλό θα ήταν να το ελέγχουμε όσο γίνεται, ώστε να μην μας καταβάλει. Σε πολλές περιπτώσεις δημιουργείται ισχυρός πονοκέφαλος από το άγχος, όμως μην ανησυχείς γιατί μπορείς να το βελτιώσεις! Πώς; Θα σου πούμε αμέσως!

Τι είναι ο πονοκέφαλος από το άγχος;

Ο πονοκέφαλος από το άγχος χαρακτηρίζεται ως πονοκέφαλος από ένταση. Στερείται των στοιχείων της ημικρανίας όπως είναι η ναυτία ή η ευαισθησία στο φως ή στον ήχο. Η αίσθηση που έχεις είναι συνήθως πίεση στους κροτάφους, πόνος ή δυσφορία στο κεφάλι ή στο τριχωτό της κεφαλής και πόνος στον αυχένα που συχνά παρερμηνεύεται ως μυικό πιάσιμο. Μπορεί να διαρκέσει από μισή ώρα έως και μέρες.

Πονοκέφαλος από το άγχος, τι να κάνεις;

Τις περισσότερες φορές είναι από τους πονοκεφάλους που θα σταματήσουν από μόνοι τους. Ωστόσο υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις για να βοηθήσεις κι εσύ ώστε να μη σε ταλαιπωρούν στον ίδιο βαθμό. Αρχικά, κάνε ένα διάλειμμα από οποιαδήποτε δραστηριότητα σου προκαλεί στρες, μπορείς να ξαπλώσεις, να κάνεις γιόγκα ή και διαλογισμό. Ακόμα και ασκήσεις γυμναστικής χωρίς να αφιερώσεις πολύ χρόνο μπορεί να σε βοηθήσουν. Πιο συγκεκριμένα, μπορείς να κάνεις 1′ σανίδα την ημέρα, κάποια push ups, είτε στο πάτωμα, είτε στον τοίχο ή κυκλικές κινήσεις στο κεφάλι με αργό ρυθμό.

Πότε πρέπει να επισκεφτείς έναν ειδικό;

Όταν ο πονοκέφαλος από το άγχος σου έχει χτυπήσει την πόρτα πάνω από δέκα φορές ή αν δοκιμάσεις τα παραπάνω tips που σου δώσαμε για να το καταπολεμήσεις και πάλι δεν υπάρχει κάποια βελτίωση, καλό θα ήταν να πας και σε έναν γιατρό. Είναι ένας πονοκέφαλος ο οποίος μπορεί να αντιμετωπιστεί στις περισσότερες περιπτώσεις και με παυσίπονα, όμως αν η χρήση τους ξεπερνά τις 2 φορές την εβδομάδα καλό θα ήταν να επισκεφτείς έναν ειδικό.

Ο πονοκέφαλος από το στρες είναι σίγουρα πολύ ενοχλητικός και σε επηρεάζει καθημερινά. Δοκίμασε να χαλαρώσεις, να γυμνάζεσαι όσο πιο συχνά μπορείς και προσπάθησε να περιορίσεις το στρες που έχεις. Ένα δημιουργικό άγχος δε κάνει κακό. Όταν όμως επιδρά στην υγεία σου τότε πρέπει να το αντιμετωπίσεις όσο νωρίτερα γίνεται!

Διάβασε ακόμα:

Η άσκηση 30 δευτερολέπτων… για σένα που δουλεύεις απ’ το σπίτι!

Photo: Freepik




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved