Γιατί να τρως φυστικοβούτυρο; Εκτός του ότι είναι γευστικό, έχει ένα σωρό οφέλη για την υγεία. Όλοι οι λόγοι που πρέπει να βάλεις το φυστικοβούτυρο στη διατροφή σου.

Η απώλεια βάρους, η πρόληψη καρκίνου του μαστού, μείωση της αϋπνίας και πολλά περισσότερα είναι μερικοί καλοί λόγοι για να εντάξεις το φυστικοβούτυρο στη διατροφή σου.

Είναι πλούσια σε βιταμίνες, υγιή λίπη και στοιχεία που το σώμα σου λαχταρά! Το μόνο που χρειάζεται είναι να το απολαμβάνεις με μέτρο για να δεις τα οφέλη.

Όλοι οι λόγοι για να εντάξεις το φυστικοβούτυρο στη διατροφή

Μειώνει τις πιθανότητες για καρκίνο του μαστού

Οι φυσικές πρωτεΐνες και τα φυσικά λίπη μπορούν να μειώσουν σημαντικά τον κίνδυνο του καρκίνου του μαστού. Αυτό υποστηρίχθηκε από μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Ίδρυμα Ερευνών για τον Καρκίνο του Μαστού και το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ. Η κατανάλωση φυστικοβούτυρου καθημερινά έχει θετική επίδραση στο σώμα και ειδικά στο στήθος.

Βοηθά στην απώλεια βάρους

φυστικοβούτυρο στη διατροφή

Ορισμένοι το θεωρούν πολύ λιπαρό και το αφαιρούν απ’τη διατροφή. Ωστόσο, το φυστικοβούτυρο είναι μια μεγάλη πηγή πρωτεϊνών, ινών και διατροφής. Δεν αλλάζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και παρέχει στο σώμα και υγιή στοιχεία. Η κατανάλωση 2 κουταλιών σούπας, 2 φορές την εβδομάδα μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος.

Μειώνει το άγχος

Περιέχει φυτική στερόλη – η οποία ονομάζεται βήτα-σιτοστερόλη και μπορεί να βοηθήσει στην ομαλοποίηση των επιπέδων της κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες.

Τα υγιή λίπη, τα αντιοξειδωτικά, ο σίδηρος, το μαγνήσιο, το ασβέστιο και η βιταμίνη C που περιέχει το φυστικοβούτυρο σε βοηθά να αναπληρώσεις την έλλειψη αυτών των στοιχείων στο σώμα, που θα σε κάνουν να νιώσεις καλύτερα.

Ελέγχει την πίεση του αίματος

Μια ακόμα ιδιότητα του καλίου είναι ότι είναι σε θέση να μειώσει την αρτηριακή πίεση. Αυτή η επίδραση υποστηρίζεται από το μαγνήσιο – ένα ακόμα στοιχείο που έχουν τα φιστίκια.

Για να βεβαιωθείς ότι λειτουργεί για σένα, προτίμησε ένα φυστικοβούτυρο χωρίς αλάτι.

φυστικοβούτυρο στη διατροφή

Σε βοηθά να κοιμηθείς καλύτερα

Το αμινοξύ στα φιστίκια, που ονομάζεται τρυπτοφάνη, ενισχύει την ορμόνη ύπνου, τη μελατονίνη και την ορμόνη ευτυχίας, τη σεροτονίνη. Σε χαλαρώνει, επιβραδύνει τις διαδικασίες του σώματός και προάγει έναν καλό ύπνο.

Μερικές κουταλιές της σούπας είναι αρκετές!

Διαβάστε επίσης:

4 απίστευτες χρήσεις του φυστικοβούτυρου! Spoiler: Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στο… ξύρισμα!

Photo: unsplash/Tania Melnyczuk