Έχεις γυρίσει σπίτι για άλλο ένα βράδυ με ένα κεφάλι «καζάνι» από τη δουλειά και ψάχνεις απεγνωσμένα τρόπο για να ξεπεράσεις με φυσικό τρόπο τον πονοκέφαλο σου, χωρίς να βάλεις κάποιο χάπι στον οργανισμό σου; Υπάρχει λύση να το κάνεις, μην απογοητεύεσαι και ξέχασε για λίγο αυτά τα κουτάκια παυσίπονων που έχουν γεμίσει το ντουλάπι σου. Πώς θα ξεπεράσεις τον πονοκέφαλο χωρίς φάρμακα;

Οι τρόποι να ξεπεράσεις τον πονοκέφαλο χωρίς φάρμακα

Ξεκίνησε με μασάζ στο κεφάλι σου

Κάνε την αρχή με κάτι απλό, λιτό και πολύ αποτελεσματικό. Ξεκίνησε να κάνεις ένα χαλαρωτικό μασάζ με τα δάχτυλά σου στο κεφάλι που θα σε κάνει να ηρεμήσεις, ξεχνώντας κάθε σου πρόβλημα έστω και προσωρινά. Αν τώρα έχεις και παρέα στο σπίτι, ακόμη καλύτερα, ζήτησε από τον σύντροφο ή την σύντροφό σου να σε τρίψει απαλά στο κρανίο, κάτι που εκτός από ανακουφιστικό, μπορεί εύκολα να γίνει και αφροδισιακό καθώς θα σας φέρει πιο κοντά!

Το θεραπευτικό μασάζ, θα είναι ιδανικό να συνοδεύεται με αιθέρια έλαια, στο κεφάλι και πιο συγκεκριμένα στο ινιακό νεύρο, που βρίσκεται στο πίσω μέρος του κρανίου σου, είναι βέβαιο πως θα σε ανακουφίσει σημαντικά από τις ημικρανίες.

 Βάλσαμο

Το βάλσαμο θα μπορούσε να γίνει… βάλσαμο για τον πονοκέφαλο σου. Κι όμως, η καθημερινή κατανάλωση αφεψήματος από βάλσαμο αποτρέπει την εμφάνιση του πονοκεφάλου, αλλά και τον θεραπεύει. Αυτό το συμπέρασμα είναι αποτέλεσμα βρετανικής έρευνας που διεξήχθη τη δεκαετία του 1980, σύμφωνα με την οποία το 70% των πασχόντων, που έπαιρναν βάλσαμο καθημερινά παρατήρησαν σημαντική βελτίωση.

Λάδι Μέντας

Το έχεις ακουστά; Εκτός από το να συνοδεύσεις τα φαγητά σου με άρωμα, το λάδι μέντας είναι το ιδανικό αν ταλαιπωρείσαι συχνά από πονοκεφάλους των οποίων η αιτία είναι η ένταση και η πίεση. Οι αγγειο-συσταλτικές ιδιότητές του, βοηθούν στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στο σώμα και αν λάβεις υπόψιν πως οι πονοκέφαλοι και οι ημικρανίες οφείλονται συνήθως σε κακή κυκλοφορία του αίματος, το λάδι  μέντας βοηθάει στο λύσιμο της κυκλοφορίας. Επιπλέον, όλες οι σπιτικές θεραπείες που περιλαμβάνουν μέντα, ανοίγουν τις ρινικές οδούς, έτσι ώστε περισσότερο οξυγόνο να φτάνει στο αίμα και να διευκολύνεται ακόμα περισσότερο η κυκλοφορία του.

Άλλαξε τη διατροφή σου

Προτίμησε να κάνεις κάποιες αλλαγές στο διατροφικό σου πρόγραμμα αποφεύγοντας τις τροφές που θα σου προξενήσουν ευκολότερα αυτό τον τόσο ενοχλητικό πονοκέφαλο. Μερικές από αυτές είναι τα γαλακτοκομικά, η σοκολάτα, το φυστικοβούτυρο, το αβοκάντο, η μπανάνα, τα εσπεριδοειδή, τα κρεμμύδια, το μπέικον και όλα τα τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση.

Επειδή, είναι μεγάλη η γκάμα των παραπάνω το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις είναι να πάρεις χαρτί και στυλό, να σημειώσεις τις αντιδράσεις του οργανισμού σου σε αυτές τις τροφές και αναλόγως, να δεις αν χρειάζεται να αποφεύγεις την κατανάλωσή τους ή όχι

Δες ακόμα:

Έχεις πονοκέφαλο; Άλλαξε συνήθειες!