Έχουμε ήδη μιλήσει για τις τροφές που προκαλούν πονοκέφαλο και τώρα ερχόμαστε να μιλήσουμε για τις τροφές και τα ροφήματα που μπορούν να τον αποτρέψουν.

Εάν υποφέρεις συχνά από πονοκεφάλους και ημικρανίες τότε θα πρέπει να γνωρίζεις ότι τρεις απ’ τις βασικότερες αιτίες που τους προκαλούν είναι η αφυδάτωση, τα χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα και το άγχος.

Παρόλα αυτά, η κατανάλωση ορισμένων τροφών και ροφημάτων μπορεί να βοηθήσει τη σταθερότητα του σακχάρου και να αποτρέψει τους πονοκεφάλους. Ποια είναι αυτά;

Νερό

First things first! Θα πρέπει να πίνεις τουλάχιστον 6-8 ποτήρια την ημέρα, καθώς όπως αναφέραμε η αφυδάτωση είναι η κυριότερη αιτία που προκαλεί έναν πονοκέφαλο. Προσπάθησε να έχεις πάντα μαζί σου ένα μπουκαλάκι με νερό ή να επιλέγεις τρόφιμα υψηλά σε H2O.

Unsplash/Ethan Sykes

Αβοκάντο

Τα αβοκάντο εκτός από πολύ νόστιμα είναι πλούσια σε μαγνήσιο και υγιή λιπαρά που ισορροπούν το σάκχαρο του αίματος και τις ορμόνες. Παράλληλα, είναι εύκολο να τα εντάξεις στη διατροφή σου είτε μέσα σε smoothies, είτε σε σαλάτες.

Καφές

Ο καφές μπορεί να προκαλεί πονοκέφαλο σε μερικούς ανθρώπους, αλλά μπορεί επίσης να ανακουφίσει τον πόνο σε μερικούς άλλους, καθώς οι αγγειοδιασταλτικές ιδιότητες της καφεΐνης, μπορούν να μειώσουν το άγχος και την πίεση. Επίσης, θα πρέπει να ξέρεις ότι αν σταμάτησες ξαφνικά να πίνεις καφέ από τη μια μέρα στην άλλη, τότε αυτή μπορεί να είναι η αιτία που το τελευταίο διάστημα έχεις συχνότερα πονοκεφάλους.

λάθη με τον καφέ

Instagram @timberyarduk

Σοκολάτα

Η σοκολάτα είναι υψηλή σε μαγνήσιο, γεγονός που βοηθάει στην ανακούφιση των πονοκεφάλων. Σύμφωνα με ειδικούς τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα μαγνησίου είναι σημαντικά, καθώς το μαγνήσιο μπορεί να χαλαρώσει την ένταση των μυών.

Σαλάτα με πρωτεΐνη

Ιδιαίτερα σημαντική είναι μια ισορροπημένη διατροφή με δύο ή τρία γεύματα ημερησίως. Μια πλούσια σαλάτα με πρωτεΐνες, όπως λαχανικά, όσπρια, κοτόπουλο και ελαιόλαδο, είναι ένας σίγουρος τρόπος για να λάβει ο οργανισμός σου όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

super σαλάτα

© Azahara Fernandez

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι το ιδανικό σνακ, καθώς μπορούν να ρυθμίζουν εύκολα μεταξύ των κύριων γευμάτων, τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Παράλληλα είναι υψηλά σε μαγνήσιο και θρεπτικά λίπη, οπότε μπορείς να τα έχεις μαζί σου στη τσάντα του γραφείου ή του γυμναστηρίου.

Διαβάστε επίσης:

Η γυμναστική σου προκαλεί πονοκέφαλο και υπάρχει λόγος!

Photo: Unsplash/Asdrubal luna