Και ποιος δεν αγαπά τα φρούτα; Ροδάκινα, φράουλες, κεράσια, καρπούζι και όλα τα φρούτα έχουν τη δική τους θέση στην καρδιά μας. Αλλά μήπως τελικά τα…πολλά φρούτα βλάπτουν την υγεία μας;

Υπάρχει κάποιος κανόνας που να λέει πως όσα περισσότερα φρούτα τρως, τόσο το καλύτερο; Τα πολλά φρούτα βλάπτουν την υγεία σου; Μπορείς να απολαύσεις ένα μεγάλο μπολ με φρούτα, λένε οι επιστήμονες αλλά δεν μπορείς να τρως όλη μέρα, μόνο φρούτα και αυτό φαίνεται λογικό.

Σύμφωνα με την ειδικό Julie Upton, είναι δύσκολο να αρρωστήσεις απ΄την κατανάλωση φρούτων εκτός κι αν τρως τεράστιες ποσότητες. Όπως δήλωσε η ίδια στο Elite Daily, ενώ τα φρούτα είναι όπως όλα τα τρόφιμα και μπορείς να καταναλώνεις και λίγη ποσότητα παραπάνω, το πιο πιθανό είναι ότι απλά δεν το κάνεις.

Σύμφωνα με μια έρευνα απ’ το 2017 από το  Centers for Disease Control and Prevention, μόνο ένας στους 10 ενήλικες Αμερικάνους τρώνε αρκετά φρούτα (συμπεριλαμβανομένου και τα λαχανικά).  Και γι’ αυτό το λόγο τα πολλά φρούτα βλάπτουν την υγεία σου.

Όπως εξήγησε η Upton, μπορεί να νιώσεις ενοχλήσεις στο στομάχι σου αν γενικά δεν τρως φρούτα και ξαφνικά κάνεις…υπερκατανάλωση!

Τα φρούτα που είναι υψηλότερα σε φυτικές ίνες μπορεί να σε κάνουν να νιώσεις ενοχλήσεις στο στομάχι σου. Στην πραγματικότητα, είναι λόγω της υπερβολικής κατανάλωσης αυτών των ινών. Το αποτέλεσμα αν φας πολλά φρούτα; Ένα σύμπτωμα είναι η διάρροια, όπως εξηγεί ο Dr. Adam Drewnowski, διευθυντής του Κέντρου Διατροφής Δημόσιας Υγείας στο Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον, όπως δήλωσε στο TIME.

Και τελικά πότε είναι μεγάλη η κατανάλωση φρούτων και πόσα μπορείς να απολαύσεις; Σύμφωνα με το American Heart Association, 4 με 5 μερίδες φρούτων κάθε μέρα είναι εντάξει!

Τα φούτα είναι γεμάτα βιταμίνες, θρεπτικά συστατικά, αντιοξειδωτικά όλα αυτά δηλαδή, που χρειάζεται το σώμα σου να αισθανθεί καλύτερα.
Αλλά αν τρώτε αρκετά κάθε μέρα από αυτά τότε πιθανότατα θα παραλείψεις άλλες τροφές και σνακ που είναι επίσης, σημαντικά.

Και για τα αποξηραμένα φρούτα τι ισχύει; Είναι επίσης, εύκολο να καταναλώσεις μεγάλη ποσότητα από αποξηραμένα φρούτα αλλά είναι σημαντικό να δώσεις προσοχή στη ζάχαρη που περιέχουν. Τα αποξηραμένα φρούτα αφαιρούν την περιεκτικότητα σε νερό συγκριτικά με τα άλλα φρούτα ενώ έχουν μεγαλύτερη ποσότητα ζάχαρης. Η συμπυκνωμένη ζάχαρη και τα συντηρητικά μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα ή άλλες διαταραχές του γαστρεντερικού σωλήνα.

Και ποιο είναι το “μαγικό” φρούτο που κάνει καλό στην υγεία των ματιών σου και όχι μόνο; Για τσέκαρε!

Διαβάστε επίσης:

Δυσάρεστα τα νέα: Το αγαπημένο μας φαγητό είναι αυτό που μας βλάπτει περισσότερο

Photo: Instagram @carolinedeisler