Μήπως οι διατροφικές σου επιλογές αποδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σου;

LIKE US ON FACEBOOK

Μπορεί να αποδυναμώσει η διατροφή το ανοσοποιητικό σου σύστημα; Φυσικά και μπορεί και το τι επιλέγεις να τρως καθημερινά παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. 

Αναμφίβολα, η διατροφή που επιλέγεις να κάνεις μπορεί είτε να ενισχύσει σημαντικά τον οργανισμό σου, είτε να τον αποδυναμώσει, εξασθενώντας το ανοσοποιητικό σου σύστημα και μειώνοντας φυσικά και τις αντοχές σου.

Πώς μπορεί να αποδυναμώσει η διατροφή το ανοσοποιητικό σου σύστημα;

Το παρακάνεις με το αλάτι 

Η κατανάλωση αλατιού μπορεί να εξασθενήσει την άμυνα του ανοσοποιητικού συστήματος και την ικανότητά του να καταπολεμά τους παθογόνους μικροοργανισμούς. Επομένως, το αλάτι δεν αυξάνει μόνο την πίεση του αίματος, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα με την καρδιά μακροπρόθεσμα, αλλά επίσης εξασθενεί το ανοσοποιητικό σου.

διατροφή το ανοσοποιητικό

Και με το αλκοόλ μια απ’ τα ίδια… 

Η αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ επηρεάζει σημαντικά και το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Οι επιστήμονες έχουν δείξει πως το αλκοόλ ρίχνει τα επίπεδα των λευκών αιμοσφαιρίων, τα οποία αποτελούν την πρώτη γραμμή άμυνας του οργανισμού απέναντι στις λοιμώξεις.

Κάνεις ακραίες δίαιτες 

Δίαιτα δεν σημαίνει πάντα και υγιεινή διατροφή και γι’ αυτό πολλές φορές που κάνεις ακραίες δίαιτες, περιορίζοντας σημαντικά την κατανάλωση του φαγητού, εξασθενείς την άμυνα του οργανισμού και τον κάνεις πιο ευάλωτο απέναντι σε ιούς.

Δεν καταναλώνεις πράσινα λαχανικά και φρούτα 

Νομίζεις πολλές φορές πως ειδικά τα λαχανικά θα σου χαλάσουν τη δίαιτα και δε θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά. Κάτι τέτοιο φυσικά και δεν ισχύει. Τόσο τα φρούτα, όσο και τα λαχανικά, είναι απαραίτητα και σου προσφέρουν όλες τις βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός σου. Γι’ αυτό και μην ξεχνάς να τρως αυτές τις τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνες A, C κι άλλες ακόμα.

διατροφή το ανοσοποιητικό

Διάβασε ακόμα:

3 smoothies για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού σου

Photos: Pexels




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved