Η βιταμίνη-ασπίδα του ανοσοποιητικού που συχνά αμελείς!

LIKE US ON FACEBOOK

Αν είσαι γενικά ευάλωτος στις ιώσεις και τα κρυολογήματα ή αν μια γρίπη σε περιτριγυρίζει, οφείλεις να ξέρεις ποια είναι η καλύτερη βιταμίνη για το ανοσοποιητικό σου. 

Αν θες να θωρακίσεις τον οργανισμό σου απέναντι σε πιθανά κρυολογήματα, τότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να φροντίσεις η πρόσληψη βιταμινών να είναι μέγιστη στον οργανισμό σου. Ειδικά η βιταμίνη C μπορεί να “σώσει” τον οργανισμό σου από ιώσεις, αφού έχει προληπτική δράση ενάντια στις ασθένειες της εποχής. Ωστόσο, δεν είναι η μόνη βιταμίνη που πρέπει να λαμβάνεις.

Ποια είναι η βιταμίνη για το ανοσοποιητικό σου που συχνά αμελείς;

Αν, λοιπόν, θες να θωρακίσεις το ανοσοποιητικό δεν γίνεται να ξεχνάς να καταναλώνεις τροφές πλούσιες σε βιταμίνη A.

Η βιταμίνη Α με την ρετινόλη και τα καροτενοειδή μπορεί να φανεί σύμματος του οργανισμού σου απέναντι στις ιώσεις. Η βιταμίνη αυτή έχει αναγνωριστεί από την επιστημονική κοινότητα για τη σημασία της στο ανοσοποιητικό σύστημα, ενώ βοηθά και στον έλεγχο των κυτταρικών διεργασιών στο ανοσοποιητικό σύστημα και συμβάλλει στην ανάπτυξη των κυττάρων του συστήματος αυτού.

Τα οφέλη, βέβαια, της βιταμίνης αυτής δεν σταματούν εδώ. Η βιταμίνη Α επιδρά ευεργετικά στη θρέψη του βλεννογόνου του εντέρου, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό, αφού το 70% με 80% του ανοσοποιητικού μας βρίσκεται στην πεπτική οδό. Μην ξεχνάς, άλλωστε, πως το βλεννογόνο του σώματος εκτίθεται συνέχεια σε τρόφιμα, μικρόβια και τοξίνες, που μπορούν να βλάψουν τον οργανισμό σου ανάλογα με την ποιότητά τους. Η βιταμίνη Α βοηθά στη διατήρηση της ανοχής του βλεννογόνου απέναντι σε αυτά.

Την βιταμίνη Α θα την βρεις σε τροφές όπως ο σολομός, το σπανάκι, τα καρότα, τα αυγά και οι γλυκοπατάτες.

Διάβασε ακόμα:

Τα σημάδια που δείχνουν ότι έχεις έλλειψη βιταμίνης Α στο σώμα σου

Photo: Pexels




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved