Φυσικοί τρόποι για να ενισχύσεις τη μνήμη σου!

LIKE US ON FACEBOOK

Η μνήμη είναι ιδιαίτερα σημαντική: μας διδάσκει μαθήματα από το παρελθόν και μας βοηθάει να κατανοούμε τη ζωή μας καλύτερα. Η μνήμη μας είναι το μοναδικό πράγμα που μπορεί να μας συνδέσει με το παρελθόν και γι’αυτό είναι φυσικό να θέλουμε να την προστατέψουμε.

Πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι θα διατηρήσουμε αυτές τις μνήμες, ενώ ταυτόχρονα να διατηρήσουμε και τη δυνατότητα να προχωράμε μπροστά; Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορούμε να ακολουθήσουμε για να οξύνουμε τη μνήμη μας αλλά και να προλάβουμε μια ενδεχόμενη απώλεια μνήμης.

1. Πρόσθεσε περισσότερα λίπη στη διατροφή σου

Απέφυγε τα προ-φλεγμονώδη τρόφιμα. Η φλεγμονή είναι τοξική για το σώμα και τον εγκέφαλο. Η μείωση της φλεγμονής οδηγεί σε λιγότερη μεταβολική προσπάθεια και περισσότερη ενέργεια που διατηρείται για την υγεία των κυττάρων των μυών μας. Απέφυγε τη ζάχαρη, τα μεταποιημένα τρόφιμα και τα γαλακτοκομικά. Αυξήστε την κατανάλωση τροφίμων με υγιείς μορφές λίπους, σημαντικές για τους νευρώνες – όπως το αβοκάντο, τα καρύδια και τους σπόρους. Συμπεριέλαβε στη διατροφή σου τα αντιφλεγμονώδη τρόφιμα όπως το κουρκούμη και τη κανέλα.

2. Δοκίμασε την αερόβια άσκηση

Ο εγκέφαλος αγαπά το οξυγόνο και ο μόνος τρόπος για να λάβει αυτό το οξυγόνο είναι από το αίμα που το προμηθεύει. Έτσι, μέσα από την αέροβια άσκηση μπορείς να εξασφαλίσεις μια σταθερή, τακτική και οξυγονωμένη ροή αίματος μέσα από το εγκεφαλικό αγγειακό σύστημα.

3. Καθιέρωσε τη πρακτική διαλογισμού

Έρευνες έχουν δείξει ότι ο διαλογισμός αυξάνει τον όγκο και βελτιώνει τη λειτουργία του ιππόκαμπου μας – της περιοχής που είναι πιο σημαντική για τη μνήμη. Ποτέ ήταν η τελευταία φορά που αφιέρωσες έστω και πέντε λεπτά στον διαλογισμό; Δοκίμασε να πας σε μια τάξη διαλογισμού ή yoga και πίστεψε μας θα επανέλθουν στη μνήμη σου γεγονότα που νόμιζες ότι είχες ξεχάσει για πάντα.

4. Διασκέδασε περισσότερο

Η αίσθηση χαράς, ευτυχίας και ικανοποίησης είναι τόσο σημαντική για τη συνολική υγεία του εγκεφάλου μας. Γι ‘αυτό γέλασε, κοινωνικοποιήσου και περιέβαλλε τον εαυτό σου με ανθρώπους που σε κάνουν να αισθάνεσαι καλά.

5. Κοιμήσου σωστά

Μελέτες έχουν δείξει ότι ο κακός ύπνος μπορεί να συμβάλει σε γνωστικές δυσκολίες, κατάθλιψη, έλλειψη προσοχής και εστίασης, αλλά και σε άλλες χρόνιες παθήσεις. Ο ύπνος μεταξύ επτά έως εννέα ωρών το βράδυ είναι ένα σημαντικό κομμάτι στο παζλ μνήμης.

Photo: Kayla Snell
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved