Έτσι θα σταματήσεις το κρυολόγημα στις… αρχές του!

LIKE US ON FACEBOOK

Ο καιρός είναι περίεργος. Το πρωί έχει ψύχρα, το μεσημέρι ζέστη και το βράδυ πάλι ψύχρα. Και το κρυολόγημα είναι προ των… πυλών! Σωτήρια tips για το κρυολόγημα, όταν είναι ακόμη στις αρχές του. 

Ξέρουμε πώς νιώθεις. Η μύτη «τρέχει», ο λαιμός σε γρατζουνάει κι έχεις ένα μόνιμο πονοκέφαλο. Μην πανικοβάλλεσαι, μπορείς να το σώσει τώρα που είναι στις αρχές του… με απλά tips για το κρυολόγημα ώστε να επανέλθεις όσο πιο γρήγορα μπορείς.

Tips για το κρυολόγημα… όταν σου χτυπά την πόρτα

Τσάι και σούπα

Ζεστά ροφήματα. Πιες ένα ζεστό τσάι το βράδυ και φάει μια σούπα με κοτόπουλο και λαχανικά το μεσημέρι. Τα καυτά ροφήματα αυξάνουν τον ρυθμό απελευθέρωσης βλεννογόνου.

Όπως το εξηγούν οι επιστήμονες με απλά λόγια, έχεις μικρές τριχούλες  στην αναπνευστική οδό που βοηθούν να «σκουπιστεί» η βλέννα από το κάτω μέρος των πνευμόνων μέχρι το μπροστινό μέρος της μύτης!

tips για το κρυολόγημα

Photo: Pexels/Oleksandr Pidvalnyi

Γαργάρες με αλατόνερο

Οι γαργάρες με αλατόνερο κατά τη διάρκεια του κρυολογήματος μπορούν να σε βοηθήσουν να αποβάλλεις τη βλέννα και να απαλύνεις την κατάσταση… Μπορείς να αναμείξεις μισό κουταλάκι αλάτι σε ζεστό νερό και να κάνεις γαργάρες μερικές φορές την ημέρα.

Ζεστό μπάνιο

Ο ατμός από ένα ζεστό ντους υγραίνει το λαιμό ενώ μπορεί να βοηθήσει και να χαλαρώσει τη συμφόρηση. Και φυσικά ένα ζεστό μπάνιο, είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για τους μυς που πονάνε.

Ο πιο περίεργος τρόπος για να αναρρώσεις από ένα κρυολόγημα!

Απαλλαγή απ’ το άγχος

Μήπως να σκεφτείς τον διαλογισμό;;; Όταν αγχώνεσαι, το ανοσοποιητικό σύστημα δεν μπορεί να αντιδράσει σε ιογενείς και βακτηριακές λοιμώξεις. Γι΄αυτό όταν νιώθεις λιγάκι περίεργα, όταν νιώθεις ότι το κρυολόγημα είναι προ των πυλών, δοκίμασε να χαλαρώσεις κάνοντας διαλογισμό, yoga ή ήπια γυμναστική.

Θα νιώσεις πολύ καλύτερα, ενώ έρευνες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που γυμνάζονται τακτικά είναι λιγότερο πιθανό να αρρωστήσουν. Τουλάχιστον όχι τόσο συχνά, όσο οι άνθρωποι που δεν γυμνάζονται.

tips για το κρυολόγημα

Photo: unsplash/Nick Karvounis

Ψευδάργυρος

Πολλοί άνθρωποι ορκίζονται ότι ο ψευδάργυρος, συνήθως σε μορφή παστίλιας, μειώνει τα συμπτώματα και τη σοβαρότητα του κρυολογήματος, ειδικά αν τον λάβεις την πρώτη ή τη δεύτερη μέρα που εντοπίζεις τα συμπτώματα.

Δεν υπάρχει σαφής απόδειξη, αλλά μπορεί να είναι πιθανό, λένε οι ειδικοί και συνιστούν να το δοκιμάσεις.

Δοκίμασε εχινάκεια

Αυτό το βότανο είναι απλά θαυματουργό για να αποτρέψει το κρυολόγημα αλλά και να σε κάνει… περδίκι μέσα σε λίγες ημέρες. Ακόμη κι αν έχεις αρρωστήσει αν πάρεις εχινάκεια, τότε το κρυολόγημα που μπορεί να διαρκούσε 4 μέρες, τελικά να κρατήσει για 2 μέρες και αυτό είναι σίγουρα μια μεγάλη νίκη.

Προσοχή στο φαγητό

Πάντα πρέπει να δίνεις προσοχή στο φαγητό, και όταν είσαι άρρωστος πρέπει να προσέχεις ακόμη περισσότερο. Υπάρχουν πολλές υγιεινές τροφές που αποτρέπουν το κρυολόγημα και εννοείται φρούτα, λαχανικά, όσπρια, καρύδια και σπόροι δεν θα πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σου.

Η ισορροπία στο έντερο είναι πολύ σημαντική για το ανοσοποιητικό σου κι αν θέλεις να είσαι υγιής πρέπει να τροφοδοτείς το σύστημά σου με καλά βακτήρια, τα λεγόμενα πρεβιοτικά!

Τι είναι τα πρεβιοτικά; Διάβασε:

Πρεβιοτικά και προβιοτικά: Ποιες είναι βασικές διαφορές;

Photo:unsplash/Kelly Sikkema

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved