Το μόνιμο “πιάσιμο” σε αυχένα και ώμους είναι κάτι που οι περισσότεροι βιώνουν καθημερινά και μόνο ευχάριστο δεν είναι. Υπάρχουν, όμως, ορισμένες διατάσεις για τον αυχένα και τους ώμους που πραγματικά θα σε ανακουφίσουν.

Αν κάθεσαι για πολλές ώρες στη δουλειά ή ακόμη κι αν είσαι πολλές ώρες όρθιος, τότε είναι πολύ πιθανό να νιώθεις ένα “πιάσιμο” στον αυχένα και στους ώμους και είναι πραγματικά πολύ ενοχλητικό.

Το θετικό είναι ότι υπάρχουν διατάσεις για τον αυχένα και τους ώμους που μπορεί να κάνουν μεγάλη διαφορά και να σε ανακουφίσουν. Μπορείς να το κάνεις από το σπίτι σου, από την δουλειά, ακόμη και στη… στάση του λεωφορείου.

Διατάσεις για τον αυχένα και τους ώμους

Για τον αυχένα

διατάσεις για τον αυχένα και τους ώμους

Είναι μια απλή άσκηση που θα ανακουφίσει την πίεση γύρω από τον λαιμό σου.

Πάρε μια πετσέτα και βάλτην πίσω από το κεφάλι σου. Όπως είσαι ξαπλωμένος, άφησε το κεφάλι σου να πέσει προς τα πίσω και χαλάρωσε. Μείνε σε αυτή τη στάση για περίπου 10 λεπτά.

Πιάσε το κεφάλι με τα δύο χέρια

διατάσεις για τον αυχένα και τους ώμους

Αυτή η άσκηση θα ανακουφίσει την πλάτη και τον λαιμό σου. Κάθισε αναπαυτικά σε μια καρέκλα ή στο πάτωμα. Με τα δύο σου χέρια πιάσε το κεφάλι σου και απαλά τράβα προς τα κάτω, σαν να προσπαθείς να αγγίξεις το στήθος σου. Κράτα για 30 με 40 δευτερόλεπτα και σιγά σιγά άφησε το κεφάλι σου στην αρχική του θέση.

Πίεσε με το ένα χέρι

διατάσεις για τον αυχένα και τους ώμους

Κάθισε αναπαυτικά σε μια καρέκλα ή στο πάτωμα. Πιάσε με το ένα χέρι το κεφάλι, κοντά στον λαιμό και γύρε απαλά προς την άλλη μεριά.

Κράτα για 30 με 40 δευτερόλεπτα και επανέλαβε με την άλλη μεριά.

Για ώμο και αυχένα ταυτόχρονα

διατάσεις για τον αυχένα και τους ώμους

Αυτή η άσκηση θα βοηθήσει τόσο τον ώμο όσο και τον αυχένα.  Βάλε το δεξί χέρι πίσω από την μέση σου και τράβηξέ το απαλά με το αριστερό χέρι. Πίεσε για 20 δευτερόλεπτα και επανέλαβε με την άλλη μεριά.

Αυτή η άσκηση θα ανακουφίσει τόσο τον αυχένα όσο και την πλάτη σου.

Cow-face pose

διατάσεις για τον αυχένα και τους ώμους

Η αγαπημένη άσκηση όταν ήσουν μικρός!  Αυτή η άσκηση μπορεί πραγματικά να σε ανακουφίσει σε μόλις λίγα δευτερόλεπτα. Είναι πολύ απλή και μπορείς να την κάνεις ακόμη κι αν βρίσκεται στην καρέκλα του γραφείου σου ή αν είσαι όρθιος στη δουλειά.

Είναι μια διάταση που μπορείς να κάνεις οπουδήποτε.

Δες εδώ ποιες καθημερινές σου συνήθειες βλάπτουν την σπονδυλική σου στήλη.

Διαβάστε επίσης:

Πόνος στον αυχένα; Ο πιο γρήγορος τρόπος για να τον εξαφανίσεις