Η έλλειψη ύπνου γίνεται όλο και πιο συνηθισμένο φαινόμενο στις μέρες μας, σε άτομα όλων των ηλικιών. Σίγουρα θα σου έχει συμβεί κι εσένα να μην κοιμήθηκες καλά ή αρκετά ένα βράδυ και να αγχώνεσαι για το πώς θα την παλέψεις την επόμενη ημέρα.

Μην αγχώνεσαι, όμως, γιατί με τα παρακάτω tips θα μπορέσεις να επιβιώσεις την επόμενη δύσκολη μέρα ακόμα κι αν το προηγούμενο βράδυ η έλλειψη ύπνου σου βάρεσε κόκκινο!

Πάρε έναν υπνάκο!

Ένας υπνάκος την επόμενη μέρα, μπορεί να βοηθήσει πολύ να αναπληρώσεις τη χαμένη ενέργεια από την έλλειψη ύπνου το προηγούμενο βράδυ. Το όλο ζήτημα είναι να μην το παρακάνεις γιατί μετά θα νιώθεις πιο κουρασμένος απ’ ό,τι ήσουν πριν.

upnos-ipopgr

Φρόντισε να ενυδατώνεσαι

Η έλλειψη ύπνου δεν είναι ο μόνος λόγος που αισθάνεσαι κούραση. Η αφυδάτωση παίζει επίσης πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό. Φρόντισε να πιεις πολύ νερό κατά τη διάρκεια της επόμενης μέρας για να βοηθήσεις τη λειτουργία του εγκεφάλου σου. Αν βάλεις παγάκια στο νερό μπορεί να αισθανθείς πιο ξύπνιος!

Πήγαινε στο κρεβάτι νωρίτερα

Εντάξει νομίζω καταλαβαίνεις ότι δεν πρέπει να τα θέλεις κι όλα δικά σου. Δεν γίνεται με 3-4 ώρες ύπνου να ξεσηκώσεις όλα τα μπαράκια της πόλης το επόμενο βράδυ. Πέσε για ύπνο νωρίς και άσε τα ποτά για το επόμενο βράδυ μετά από έναν καλό ύπνο.

upnos-ipopgr (6)

Κούνησε το σώμα σου!

Το πιο πιθανό είναι να νιώσεις τις επιπτώσεις της έλλειψης ύπνου νωρίς το απόγευμα. Αν ένας γρήγορος υπνάκος δεν είναι εφικτός για εσένα, ένα γρήγορο περπάτημα μπορεί να σε βοηθήσει να απαλλαγείς από την αίσθηση της κούρασης το απόγευμα. Οποιαδήποτε κίνηση μπορεί να βοηθήσει το σώμα σου να ξυπνήσει και ο εγκέφαλός σου να τονωθεί.

Διαβάστε ακόμα:

Η πιο περίεργη λύση για την έλλειψη ύπνου