Θες να τονώσεις την υγεία σου; Κάντο σωστά με την κατάλληλη διατροφή για ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα, που θα σε τονώσει. 

Έχουμε πει πολλές φορές πως η διατροφή είναι πολύ σημαντική για καλή υγεία κι ευεξία, ενώ μπορεί να επηρεάσει και το ανοσοποιητικό σου σύστημα. “Είσαι αυτό που τρως” λένε πολλοί και δεν είναι παράλογο αν το σκεφτείς καλά. Σύμφωνα με τους διαιτολόγους, είναι απαραίτητο να ενισχύσεις τη διατροφή σου αν θες να παραμείνεις υγιής, όχι μόνο σε περιόδους γρίπης και πανδημίας, αλλά και εν γένει, καθημερινά.

Ποια είναι η σωστή διατροφή για ισχυρό ανοσοποιητικό;

Μια ισορροπημένη διατροφή είναι η καλύτερη ανοσολογική υποστήριξη. Από το να καταναλώνεις συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, μήπως ήρθε η ώρα να επενδύσεις στη διατροφή σου;

Η διατήρηση μιας υγιεινής ισορροπημένης διατροφής που αποτελείται από διαφορετικά τρόφιμα που παρέχουν ένα φάσμα θρεπτικών ουσιών που περιλαμβάνουν χαλκό, φυλλικό οξύ, σίδηρο, σελήνιο, ψευδάργυρο και βιταμίνες A, B6, B12, C και D είναι ο καλύτερος τρόπος για την υποστήριξη της ανοσοποιητικής λειτουργίας.

διατροφή για ισχυρό ανοσοποιητικό

«Εκτός από μια υγιεινή ισορροπημένη διατροφή, ένας γενικά υγιεινός τρόπος ζωής είναι επίσης σημαντικός για την υποστήριξη του ανοσοποιητικού σου συστήματος», υποστηρίζουν οι διατροφολόγοι, οι οποίοι τονίζουν ότι «Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να καπνίζεις, οφείλεις να ασκείσαι τακτικά, να έχεις καλό και επαρκή ύπνο και είναι πολύ σημαντικό μειώσεις το άγχος».

Τι πρέπει, όμως, να τρως; 

Μην πέσεις στην παγίδα να τρως μόνο συγκεκριμένα τρόφιμα. Είναι καλό να καταναλώνεις τροφές από όλες τις ομάδες τροφίμων σε κάθε σου γεύμα, όμως δίνοντας έμφαση στα πιο υγιεινά. Προτίμησε τα ολικής άλεσης, τα μη επεξεργασμένα τρόφιμα, με φυτικές ίνες βιταμίνες και μέταλλα. Τρώγε καθημερινά άφθονα λαχανικά και φρούτα, ακόμα και ως σνακ, αλλά και μες τα γεύματά σου. Τα φασόλια, τα μπιζέλια και οι φακές είναι εξίσου πολύ σημαντικά, ενώ μπορούν να περιορίσουν λίγο και το κρέας.

διατροφή για ισχυρό ανοσοποιητικό

Μην ξεχνάς, ακόμα, να καταναλώνεις γαλακτοκομικά, αυγά, άπαχο κρέας, κοτόπουλο και ψάρια. Τα λιπαρά με μέτρο φυσικά, όπως και η ζάχαρη, ενώ το νερό μπορεί να γίνει κι η προέκταση του χεριού σου, αν το προσπαθήσεις αρκετά.

Αν δεν ξέρεις από πού να αρχίσεις, δες εδώ πώς θα μάθεις εύκολα να τρως υγιεινά και σωστά!

Μην ξεχνάς πως ένας υγιής τρόπος ζωής δεν στηρίζεται μόνο στη διατροφή, οπότε ξεκίνα επίσης την σωματική άσκηση και μείωσε τις ανθυγιεινές σου συνήθειες. Θα αισθάνεσαι κι εσύ πολύ καλύτερα με τον εαυτό σου! 

Διάβασε ακόμα:

Υγιεινές συνήθειες για να “θωρακίσεις” το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Photos: Pexels