Οι ξηροί καρποί με τους οποίους θα αναπληρώσεις το μαγνήσιο!

LIKE US ON FACEBOOK

Οι ξηροί καρποί με τους οποίους θα αναπληρώσεις το μαγνήσιο, είναι νόστιμοι και αγαπημένοι, ενώ μπορείς εύκολα να τους εντάξεις στη διατροφή σου, ως ένα σνακ το απόγευμα ή ως ένα συμπλήρωμα στη σαλάτα σου. Ποιοι είναι αυτοί;

Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι το μαγνήσιο είναι απαραίτητο για τον οργανισμό μας, για τον εγκέφαλο μας, για την υγεία της καρδιάς μας, τα μάτια μας, το ανοσοποιητικό μας σύστημα και την ενδυνάμωση των μυών.

Είναι επίσης σημαντικό, καθώς η έλλειψη μαγνησίου συνδέεται ακόμη με τις ημικρανίες, τα προβλήματα στον ύπνο, το άγχος και την αντίσταση στην ινσουλίνη.

Ωστόσο, τα καλά νέα είναι ότι εάν έχεις έλλειψη μαγνησίου, μπορείς να το αναπληρώσεις με τους παρακάτω ξηρούς καρπούς και σπόρους, οι οποίοι διαθέτουν τα υψηλότερα επίπεδα μαγνησίου. Είναι επίσης ο καλύτερος τρόπος για να λάβει ο οργανισμός σου μαγνήσιο με φυσικό τρόπο και όχι συμπληρώματα.

Φιστίκια Βραζιλίας

Περίπου έξι φιστίκια Βραζιλίας περιέχουν 26% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης μαγνησίου. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να καταναλώνεις ολόκληρο το σακουλάκι με τα φιστίκια, αλλά μια μικρή ποσότητα καθημερινά, μπορεί να σε βοηθήσει να λάβεις το απαραίτητο μαγνήσιο που χρειάζεσαι. Παράλληλα, τα συγκεκριμένα φιστίκια κάνουν καλό και για τον θυρεοειδή.

ξηρός καρπός που πρέπει ν' αποφεύγεις

Unsplash/Vitchakorn Koonyosying

Σπόροι Chia

Οι σπόροι chia διαθέτουν 23% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης μαγνησίου και είναι επίσης εξαιρετική πηγή ινών και Ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Μπορείς πολύ εύκολα να τα εντάξεις στη διατροφή σου, όπως να τα προσθέσεις στο αγαπημένο στο smoothie ή τη σαλάτα.

Κάσιους

Είναι νόστιμα και ιδιαίτερα αγαπημένα! Είναι όμως επίσης αρκετά πλούσια σε μαγνήσιο, καθώς διαθέτουν 20% της ημερήσιας συνιστώμενης δόσης. Την ίδια στιγμή, διαθέτουν 10% της δόσης που πρέπει να λαμβάνεις καθημερινά, σιδήρου.

πρόληψη του καρκίνου

Αμύγδαλα

Είτε σου αρέσει να τα τρως ωμά είτε προτιμάς το βούτυρο αμυγδάλου, από αυτό τον ξηρό καρπό θα λάβεις περίπου το 19% της ημερήσιας δόσης μαγνησίου, ενώ αυτά είναι επίσης πλούσια σε πρωτεΐνη και ασβέστιο.

Καρύδια

Συχνά αναφέρονται ως τους ξηρούς καρπούς που ωφελούν περισσότερο την υγεία, ενώ διαθέτουν 11% της ημερήσιας δόσης μαγνησίου που χρειάζεται ο οργανισμός μας. Μπορεί να μη διαθέτουν τόσο υψηλά επίπεδα μαγνησίου, ωστόσο είναι αυτό με τα περισσότερα αντιοξειδωτικά.

Διάβασε ακόμη:

Τα συμπτώματα που μαρτυρούν ότι έχεις έλλειψη μαγνησίου!

Photo: Unsplash/Rachael Gorjestani
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved