Αυτά είναι τα τρόφιμα που δεν πρέπει να τρως τον Χειμώνα

LIKE US ON FACEBOOK

Έχουν και τα τρόφιμα την εποχή τους… Και υπάρχουν μερικά που δεν πρέπει να τα καταναλώνεις κατά τους κρύους μήνες του Χειμώνα αλλά είναι περισσότερο “καλοκαιρινά”. Ποια είναι τα ακατάλληλα τρόφιμα για τον Χειμώνα;

Τα φρέσκα, ζουμερά προϊόντα μπορεί να φαίνονται ως μια εξαιρετική επιλογή για να δώσουν χρώμα και φως στις κρύες και μουντές μέρες του Χειμώνα, ωστόσο, πρέπει να έχουμε κατά νου ότι πολλά από αυτά δεν είναι κατάλληλα.

Κι αυτό γιατί τα οφέλη τους “εξασθενούν” κι έχουν ελάχιστη ή καμία διατροφική αξία. Στην πραγματικότητα, ορισμένα γευστικά προϊόντα που παράγονται τοπικά μπορεί να είναι και επιβλαβή για την υγεία.

Ποια είναι τα ακατάλληλα τρόφιμα για τον Χειμώνα;

Σπαράγγια

τρόφιμα για τον Χειμώνα

Η καλύτερη εποχή για τα σπαράγγια είναι την Άνοιξη. Κατά τη διάρκεια του Χειμώνα η γεύση και υφή τους ξεθωριάζουν και οι βιταμίνες εξαφανίζονται.

Πολλά απ’ τα σημαντικά στοιχεία τους εξαφανίζονται μέχρι να φτάσουν την κουζίνα μας τον Χειμώνα και δεν έχουν καμία θρεπτική αξία.

Φράουλες και βατόμουρα

Το Καλοκαίρι είναι η καλύτερη εποχή για αυτά τα φρούτα. Οι φράουλες είναι πλούσιες σε βιταμίνη C και παράγουν κολλαγόνο και τα βατόμουρα μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη του καρκίνου του δέρματος και στην τόνωση της εγκεφαλικής δραστηριότητας.

Αλλά είναι προτιμότερο να καταναλώνεις αυτά που έχουν καλλιεργηθεί τοπικά. Γιατί όσα έρχονται από πολύ μακριά δεν έχουν γεύση ή θρεπτικά συστατικά. Κι επειδή εμείς δεν είμαστε υπέρ των κατεψυγμένων αλλά τα θέλουμε φρέσκα, προτιμάμε να περιμένουμε την εποχή τους.

Καλαμπόκι

τρόφιμα για τον Χειμώνα

Photo: unsplash/Virgil Cayasa

Το καλαμπόκι καλλιεργείται μόνο το Καλοκαίρι και όχι άλλες εποχές. Έτσι, αυτό που βρίσκεις στο super market της γειτονιάς σου, δεν είναι τόσο φρέσκο όσο νομίζεις.

Οπότε το φρέσκο καλαμπόκι τον Χειμώνα καλύτερα να το ξεχάσεις…

Εύκολα hacks για να λαμβάνεις όλα τα θρεπτικά συστατικά απ’ τα τρόφιμα!

Ζάχαρη

Όχι, η ζάχαρη δεν έχει συγκεκριμένη εποχή αλλά ίσως υπάρχει λόγος που θα πρέπει να την αποφύγεις τον Χειμώνα. Η πρόληψη ζάχαρης ενεργοποιεί τις διεργασίες φλεγμονής στο σώμα και μειώνει την απελευθέρωση ντοπαμίνης, στοιχείο που παίζει σημαντικό ρόλο στο πώς βιώνουμε την ευχαρίστηση.

Ο Χειμώνας είναι περισσότερο moody -σχεδόν καταθλιπτική- περίοδος, επομένως ίσως η ζάχαρη να κάνει ακόμη χειρότερη την κατάσταση.

Κόκκινο κρέας

Το κόκκινο κρέας είναι μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης που είναι απαραίτητη για την ενίσχυση των μυών και του μεταβολισμού. Ωστόσο, η συχνή κατανάλωση μπορεί να προκαλέσει συγκέντρωση βλέννας στο λαιμό. Είναι προτιμότερο αυτή τη σεζόν να επιλέξεις κοτόπουλο ή ακόμη και ψάρι αντί για κόκκινο κρέας. Ή τουλάχιστον να περιορίσεις σημαντικά την κατανάλωσή του.

Διαβάστε επίσης:

Οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου για γερά οστά

Photo: unsplash

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved