Αν θέλεις ένα υγιές στήθος, δες τι πρέπει να κάνεις

LIKE US ON FACEBOOK

Δεν αρκεί να εξετάζεις και μόνη σου το στήθος σου και να το ψηλαφίζεις. Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει ν’ αποφεύγεις αν θέλεις να έχεις ένα υγιές στήθος και να μην το τραυματίζεις.

Μπορεί ορισμένες φορές να σε πονά κάτι που συμβαίνει στο 70% των γυναικών. Παράλληλα, μπορεί να νιώθεις μερικές φορές πως είναι ερεθισμένο ή σε πιάνει φαγούρα.

Πρόκειται για μια ευαίσθητη περιοχή που χρειάζεται προσοχή για να μειώσεις αυτά τα προβλήματα και να έχεις ένα υγιές στήθος.

Αφαιρείς τις τριχούλες

Είναι λογικό αυτές οι μικρές τριχούλες που μπορεί να υπάρχουν να σε ενοχλούν και να θέλεις να τις ξεφορτωθείς. Αλλά θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτική γιατί μπορεί να βλάψεις το στήθος του. Το να κάνεις αποτρίχωση ή απλά να τις τραβάς μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό και μόλυνση.

Μην τις αφαιρείς αλλά επισκέψου τον δερματολόγο που έχει τη σχετική γνώση και μπορεί να σε βοηθήσει.

υγιές στήθος

Photo: Hannah Yamamoto

Το σουτιέν στη γυμναστική

Περισσότερο από το 50% των γυναικών βιώνουν τον πόνο στο στήθος κατά τη γυμναστική. Τα στήθη κινούνται μέχρι 21 cm όταν τρέχεις. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι απαραίτητο να επιλέξεις το σωστό σουτιέν και να μην χρησιμοποιείς ένα κανονικό σουτιέν όταν αθλείσαι.

Επένδυσε σε ένα αθλητικό σουτιέν και δώσε προσοχή και στην υφή να είναι απαλή και σφιχτή.

Πώς αλλάζει το στήθος σου στα 20, στα 30 και στα 40!

Φοράς το λάθος σουτιέν

Γνωρίζουμε πως η επιλογή του σουτιέν δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ένα λάθος σουτιέν μπορεί να σου προκαλεί πόνο αλλά και το συναίσθημα ότι θέλεις να το βγάλεις οπωσδήποτε.

Και πάλι θα πρέπει να προσέξεις ώστε το σουτιέν σου να είναι μαλακό, να νιώθεις άνετα, να μην είναι πολύ σφιχτό και σε πιέζει και να μη νιώθεις γενικά την ανάγκη να το βγάλεις ASAP!

υγιές στήθος

Photo: unsplash/Constantinos Panagopoulos

Piercing

Πάντα αναρωτιόμουν πόσο επώδυνο μπορεί να είναι ένα σκουλαρίκι στο σημείο!

Αλλά γιατί είναι επικίνδυνο;

  • Μερικές γυναίκες είναι αλλεργικές στο μέταλλο.
  • Μπορεί να βλάψει την παραγωγή γάλακτος και να προκαλέσει προβλήματα αργότερα στον θηλασμό.
  • Αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης αποστήματος (φλεγμονής) και πόνου.

Δεν το ενυδατώνεις

Κάτι που δεν κάνουν οι περισσότερες. Χρησιμοποιείς κρέμες για το πρόσωπο, τα χέρια και τα πόδια και ξεχνάς το πιο βασικό που είναι το στήθος σου.

Γιατί πρέπει να βάζεις ενυδατική;

  • Το δέρμα στην περιοχή είναι εξαιρετικά λεπτό.
  • Χάνει την ελαστικότητά του.

Δεν βάζεις αποσμητικό στο σουτιέν

υγιές στήθος

unsplash/JoelValve

Κι όμως! Τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού ή όταν γυμνάζεσαι, το στήθος ιδρώνει και αμέσως ερεθίζεται.

Πώς μπορείς να το αποτρέψεις αυτό:

  • Μην αγοράζεις σουτιέν με συνθετικό ύφασμα.
  • Επένδυσε σε ειδικό σουτιέν που απορροφά τον ιδρώτα.
  • Χρησιμοποίησε αποσμητικό aluminium-free.
  • Δοκίμασε το baby powder.

Διαβάστε επίσης:

Πόνος στο στήθος: Οι πιθανές αιτίες και πότε πρέπει να πας στον γιατρό

Photo: unsplash/elia fernandes

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved