Η Ryanair δεν θα προσφέρει πλέον πτήσεις σε χαμηλές τιμές εξαιτίας του αυξανόμενου κόστος των καυσίμων. Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλός της, Michael O’Leary, υποστηρίζει ότι η εποχή του εισιτηρίου των 10 ευρώ έχει τελειώσει.

Ο Michael O’Leary, CEO της επιχείρησης, επεσήμανε πως οι αυξημένες τιμές καυσίμων καθιστούν αδύνατη την πώληση εισιτηρίων έναντι 10 ευρώ και εκτίμησε πως το μέσο κόστος θα αυξηθεί από τα 40 ευρώ στα 50, εντός των επόμενων πέντε ετών, καθώς η εταιρεία θα προσαρμοστεί στον αυξανόμενο πληθωρισμό.

«Δεν νομίζω πως θα υπάρξουν πτήσεις των 10 ευρώ πλέον, γιατί οι τιμές των καυσίμων είναι σημαντικά αυξημένες ως αποτέλεσμα της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία» επεσήμανε στο ραδιόφωνο του BBC.

Ryanair: Τέλος τα φθηνά εισιτήρια

Η αύξηση του κόστους των καυσίμων που ανεβάζει τους αεροπορικούς ναύλους, αυξάνει επίσης τους λογαριασμούς της ενέργειας των νοικοκυριών, καταναλώνοντας τα διαθέσιμα εισοδήματα των ανθρώπων. Ωστόσο, ο επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας είπε, παρά το γεγονός αυτό, αναμένει από τους πελάτες να αναζητήσουν επιλογές χαμηλότερου κόστους αντί να περιορίσουν τις πτήσεις.

Συγκεκριμένα, εκτίμησε πως παρότι οι επιβάτες θα συνεχίζουν να ταξιδεύουν, θα είναι πιο «ευαίσθητοι ως προς το θέμα της τιμής» και θα κάνουν καλύτερη έρευνα αγοράς για την εύρεση ευκαιριών. 

Νησιά Φίτζι: Ανεβαίνει η στάθμη της θάλασσας και βυθίζονται σιγά σιγά

Καθώς τα αεροπορικά εισιτήρια έγιναν φθηνότερα τις τελευταίες δεκαετίες, ο αριθμός των πτήσεων που πραγματοποιήθηκαν αυξήθηκε, με περισσότερους ανθρώπους να κάνουν μικρά διαλείμματα στο εξωτερικό, εκτός από τις ετήσιες διακοπές. Αεροπορικές εταιρείες όπως η Ryanair, η Easyjet, η Vueling και η Wizz Air έχουν ανταγωνιστεί για να προσφέρουν χαμηλού κόστους υπηρεσίες.

Οι εμπορικές πτήσεις αντιπροσωπεύουν πλέον περίπου το 2,4% των παγκόσμιων εκπομπών CO2 και ο κλάδος αντιμετωπίζει πιέσεις να μειώσει τον αντίκτυπό του στο κλίμα, συμπεριλαμβανομένων ενεργειών για να πείσουν τους ανθρώπους να στραφούν προς τα σιδηροδρομικά και τα οδικά ταξίδια.

Στον απόηχο της πανδημίας του Covid, η οποία διέκοψε σοβαρά τα διεθνή ταξίδια, οι άνθρωποι αποδείχθηκαν πρόθυμοι να επιστρέψουν στις πτήσεις.

Όμως, καθώς η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια έχει ανακάμψει, οι ελλείψεις προσωπικού σε αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια έχουν οδηγήσει σε καθυστερήσεις και ακυρώσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και στο εξωτερικό. Ορισμένοι επιβάτες αναγκάστηκαν να περιμένουν για ώρες ή να επαναπρογραμματίσουν το ταξίδι τους την τελευταία στιγμή.

Ο κ. O’Leary είπε ότι η Ryanair είχε διαχειριστεί την κατάσταση καλύτερα από άλλες αεροπορικές εταιρείες επειδή ήταν «εν μέρει τυχερή και γενναία» στην απόφασή της να αρχίσει να εκπαιδεύει πλήρωμα καμπίνας και πιλότους τον περασμένο Νοέμβριο, όταν η παραλλαγή Omicron εξακολουθούσε να επηρεάζει τα διεθνή ταξίδια.

Τους πρώτους έξι μήνες του 2022, η Ryanair ακύρωσε το 0,3% των πτήσεων, σε σύγκριση με το σύνολο της British Airways που ήταν 3,5% και της Easyjet 2,8%, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων αεροπορικών ταξιδιών OAG.

Η Ryanair διαφημίζει την Ελλάδα σε 1,5′ με τον καλύτερο τρόπο! (Video)

Ryanair τέλος τα φθηνά εισιτήρια

Ο κ. O’Leary είπε ότι τρέφει «πολύ λίγη συμπάθεια» για τα αεροδρόμια, λέγοντας ότι γνώριζαν τα δρομολόγια μήνες νωρίτερα και ότι το προσωπικό ασφαλείας, που είναι ευθύνη των αεροδρομίων, απαιτούσε λιγότερη εκπαίδευση από τους πιλότους. Τόνισε, μάλιστα, πως ελπίζει ότι τα προβλήματα στα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου θα επιλυθούν μέχρι το επόμενο καλοκαίρι.

Επέκρινε, παράλληλα, και τον αντίκτυπο που είχε το Brexit στα αεροπορικά ταξίδι, επισημαίνοντας πως οι εικόνες χάους που έχουν δημιουργηθεί τους τελευταίους μήνες είναι, εν μέρη, αποτέλεσμα του «διαζυγίου» της Βρετανίας με την Ε.Ε. 

Έρχονται αυξήσεις στα αεροπορικά εισιτήρια – Τι προτείνουν οι αεροπορικές εταιρείες ώστε να αποφύγεις τα ακριβά εισιτήρια;

Κατηγόρησε τον απερχόμενο Βρετανό πρωθυπουργό, Boris Johnson, «και άλλους φιλόδοξους ανόητους» για τη δημιουργία των συνθηκών που έχουν οδηγήσει το Ηνωμένο Βασίλειο σε εργασιακή στενότητα.

«Αν υπήρχε πολύ περισσότερη ειλικρίνεια, ή οποιαδήποτε ειλικρίνεια, από την κυβέρνηση του Boris Johnson, θα έβγαινε και θα παραδεχόταν ότι το Brexit ήταν μια καταστροφή για την ελεύθερη κυκλοφορία του εργατικού δυναμικού και μία από τις πραγματικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βρετανική οικονομία» δήλωσε ο O’Leary.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News