Από την έναρξη της πανδημίας μέχρι και σήμερα ο τρόπος που ταξιδεύουν οι άνθρωποι στον πλανήτη έχει αλλάξει σημαντικά. Δεν είναι μόνο οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί που έβαλαν εμπόδια και άλλαξαν τα πλάνα των τουριστών, αλλά είναι και οι ταξιδιωτικοί στόχοι των ανθρώπων που άλλαξαν. Αυτά είναι μερικά από τα βασικά συμπεράσματα που περιλαμβάνονται στην ετήσια έκθεση “American Express Travel: 2022 Global Travel Trends Report” όπου αποτυπώνονται οι τάσεις στον τουρισμό για το 2022.

Οι 10 μυστικές γωνιές της Ελλάδας για τις καλοκαιρινές διακοπές σου!

Οι τάσεις στον τουρισμό για το 2022: Πώς ταξιδεύουν πλέον οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο;

Η έκθεση βασίζεται σε δεδομένα από τις μεγαλύτερες τουριστικές αγορές του κόσμου και ειδικότερα από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αυστραλία, τον Καναδά, το Μεξικό, την Ιαπωνία, την Ινδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Σύμφωνα με την έκθεση American Express Travel: 2022 Global Travel Trends Report ο κόσμος είναι πια έτοιμος να ταξιδέψει. Το 74% των ερωτηθέντων εμφανίζονται θετικοί στο να κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι φέτος, ακόμη κι αν χρειαστεί να το ακυρώσουν ή να το τροποποιήσουν αργότερα. Πρόκειται για ένα ποσοστό αυξημένο κατά 56% σε σχέση με πέρσι.

Οι δαπάνες για ταξίδια αναμένεται να ξεπεράσουν τα επίπεδα πριν από την πανδημία: το 86% των καταναλωτών αναμένει να ξοδέψει περισσότερα ή τα ίδια χρήματα σε ταξίδια το 2022 σε σύγκριση με πριν την πανδημία.

5 μυστικά για πιο οικονομικά ταξίδια που κανείς δεν σου είπε ποτέ!

Συγκεκριμένα, η έρευνα αναφέρει:

  • Οι τουρίστες θέλουν να ταξιδεύουν πιο συχνά: το 62% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να κάνει 2-4 ταξίδια φέτος και το 76% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι σχεδιάζει να ταξιδεύει περισσότερο με την οικογένειά του το 2022 από ό,τι το 2021.
  • Οι τουρίστες αναζητούν brands που δίνουν προτεραιότητα στην υποστήριξη των τοπικών κοινοτήτων: το 81% των ερωτηθέντων σκοπεύει να επισκεφτεί προορισμούς που δίνουν έμφαση στην τοπική κουλτούρα και θέλουν τα χρήματα που ξοδεύουν να επιστρέψουν στις τοπικές οικονομίες.
  • Οι ονειρεμένοι προορισμοί γίνονται πραγματικότητα: το 55% των ερωτηθέντων θέλει να κάνει κράτηση για διακοπές “ζωής”. Η τάση αυτή ιδιαίτερα ισχύει για τους Millennials (67%) και Gen Z (65%).

“Η πανδημία μας έκανε όλους, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιωτών, να αξιολογήσουμε τι είναι πραγματικά σημαντικό”, δήλωσε η Audrey Hendley, πρόεδρος της American Express Travel. “Η έκθεση Global Travel Trends δείχνει ότι οι τουρίστες θέλουν να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο και δίνουν προσοχή στο με ποιον ταξιδεύουν, τα μέρη που επισκέπτονται, τα brands που υποστηρίζουν και πώς ξοδεύουν τα χρήματά τους”.

Η μελέτη σκιαγραφεί επίσης το μεταβαλλόμενο τοπίο στα οικογενειακά ταξίδια. Το 76% των γονέων συμφωνούν ότι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερο με την οικογένειά τους το 2022 από ό,τι πέρσι. Το 70% συμφωνούν ότι το 2022 σχεδιάζουν να κάνουν το πρώτο τους ταξίδι με τα παιδιά τους στο εξωτερικό ενώ το 79% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι ανυπομονούν να ταξιδέψουν με την οικογένειά τους φέτος.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News