Όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει, τότε είναι πολύ δύσκολο να κλείσεις μάτι! Τα βλέφαρα βαραίνουν αλλά εσύ δεν μπορείς να κοιμηθείς. Τι μπορείς να κάνεις για τις ζεστές νύχτες του καλοκαιριού;

Ειδικά αν δεν έχεις air condition ή σε ενοχλεί, θεωρείς ότι τα πράγματα είναι πιο δύσκολα και παραδίνεσαι. Ωστόσο, δεν είναι έτσι… Τι μπορείς να κάνεις για τις ζεστές νύχτες του καλοκαιριού; Πολλά και σωτήρια ώστε να κοιμηθείς και να ξυπνήσεις πιο εύκολα και ξεκούραστα την επόμενη μέρα.

Τους περισσότερους απ’ τους παρακάτω τρόπους τους έχουμε δοκιμάσει και λειτουργούν. Δες τι θα λειτουργήσει καλύτερα για σένα…

Τι μπορείς να κάνεις για τις ζεστές νύχτες του καλοκαιριού;

Εξαερισμός

Ο εξαερισμός είναι το κλειδί για να διατηρείται δροσερό το σπίτι. Αν έχεις ανεμιστήρα, μπορείς να το αφήσει προς το ανοιχτό παράθυρο κοντά στο κρεβάτι σου. Αυτό θα βοηθήσει να κρατήσει το δροσερό αεράκι μέσα στο δωμάτιό σου.

Άλλαξε σεντόνια

ζεστές νύχτες του καλοκαιριού

Photo: unsplash/Becca Schultz

Κι όταν λέμε άλλαξε, εννοούμε να τα αντικαταστήσεις τουλάχιστον για το καλοκαίρι. Τσέκαρε να είναι ελαφριά κι ανοιχτόχρωμα καθώς αυτό θα σε βοηθήσει να αντικατοπτρίσεις το φως και τη θερμότητα αντί να τα απορροφήσεις. Αν τα σεντόνια έχουν σχεδιαστεί για να σε κρατήσουν ζεστό τους χειμερινούς μήνες, τότε δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις το Καλοκαίρι. Δώσε, λοιπόν, προσοχή στο ύφασμα.

Πιο μικρά μαξιλάρια

Το ίδιο συμβαίνει και με τα μαξιλάρια. Δηλαδή, αν έχουν σχεδιαστεί για να σε κρατάνε ζεστό τις κρύες νύχτες, τότε το Καλοκαίρι θα πρέπει να τα αντικαταστήσεις. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς το κεφάλι μπορεί τελικά να είναι το πιο ζεστό μέρος του σώματός σου. Επίλεξε ένα πιο μικρό , σταθερό μαξιλάρι όταν κοιμάσαι, όπως αυτά που έχεις για τον καναπέ.

Πυτζαμούλες;;;

Ντύσου άνετα! Είναι σημαντικό να βάζεις κάτι άνετο, μαλακό κι ανοιχτόχρωμο πριν κοιμηθείς. Φυσικά, ορισμένοι κοιμούνται γυμνοί κι αυτό έχει πολλά οφέλη, αλλά θα αφήσουμε αυτήν την επιλογή σε σένα.

Μάθε τα σημεία που μπορείς να… κρυώσεις

Όταν οι άνθρωποι αρρωσταίνουν, μπορεί να κρατάνε ένα κρύο πετσετάκι στο μέτωπο για να μειώσουν τον πυρετό. Και μπορείς να κάνεις αυτό το κόλπο κι όταν δεν είσαι κρυωμένος.

Κι ενώ είναι σημαντικό να κρατάς το κεφάλι σου δροσερό, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αγνοήσεις το υπόλοιπο σώμα. Πριν πας για ύπνο, βάλε τα πόδια σου σε κρύο νερό, καθώς αυτό βοηθά στη γενική μείωση της θερμοκρασίας στο σώμα.

σύνδεση του ύπνου και του θυρεοειδή

Photo: Unsplash/Kinga Cichewicz

Τι τρως πριν κοιμηθείς;

Δεν θέλεις να βάλεις τον μεταβολισμό σου να δουλεύει ενώ κοιμάσαι. Ο γενικός κανόνας λέει πως πρέπει να αποφεύγουμε το φαγητό πριν πέσουμε για ύπνο και να αφήνουμε τις μεγάλα μερίδες για μέσα στην ημέρα.

Τα κρύα τρόφιμα, όπως το παγωτό ή το καρπούζι μπορεί να σου δώσουν μια προσωρινή ανακούφιση όταν ζεσταίνεσαι αλλά το πικάντικο φαγητό είναι το μυστικό σου όπλο. Για πολλούς ανθρώπους, ο ιδρώτας που προκαλείται από πικάντικο φαγητό, τους κρατά δροσερούς κατά τη διάρκεια του καύσωνα. Φυσικά, ο κάθε οργανισμός αντιδρά διαφορετικά γι’ αυτό χρειάζεται προσοχή.

Bonus: Δες το κόλπο με τις κουρτίνες στο σπίτι!

Phoot: unsplash/Gregory Pappas