Το πρωινό ξύπνημα είναι μαρτύριο για σένα; Κάντο παιχνιδάκι!

LIKE US ON FACEBOOK

Ανήκεις στην κατηγορία των ατόμων που μισούν το πρωινό ξύπνημα. Θα έδινες τα πάντα για να μην ξυπνάς πρωί και να μπορείς να κερδίζεις έστω και λίγα λεπτά ύπνου παραπάνω.

Επειδή, όμως, δυστυχώς σ’ αυτό δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε, θα σου δώσουμε τις συμβουλές για να μπορείς να ανοίγεις τα μάτια σου με μεγαλύτερη ευκολία το πρωί. Θα σου δείξουμε τον τρόπο να ξεκινάς με ζωντάνια την ημέρα σου αλλά και μ’ ένα μεγάλο χαμόγελο! Δες πώς θα κάνεις παιχνίδι το πρωινό ξύπνημα!

g-ipop.gr

Πώς να κάνεις το πρωινό ξύπνημα εύκολη υπόθεση;

  1. Άνοιξε τα παντζούρια του δωματίου: Το βράδυ πριν κοιμηθείς μην κλείσεις τα παντζούρια. Έτσι, μόλις ξημερώσει το φως του ήλιου θα πλημμυρίσει το υπνοδωμάτιό σου. Το φυσικό φως θα κάνεις το πρωινό ξύπνημά σου πιο εύκολο αφού θα μειώσει τα επίπεδα της μελατονίνης σου. Η μελατονίνη, είναι μια ορμόνη που εκκρίνεται από τον εγκέφαλό μας όταν νυχτώνει, μας δημιουργεί υπνηλία και εξαφανίζεται όταν έρθουμε σε επαφή με το φως.waking-up-ipop.gr
  2. Βρες την σωστή θερμοκρασία: Το πολύ κρύο δωμάτιο θα κάνει τον ύπνο σου μαρτύριο, το πολύ ζεστό θα σε κάνει να θες μείνει μέσα στα σκεπάσματα για ώρες. Αν η θερμοκρασία, όμως, κυμαίνεται σε φυσιολογικά επίπεδα θα μπορέσεις να ξυπνήσεις πιο εύκολα.sk-ipop.gr
  3. Κοιμήσου με πρόγραμμα: Αν ακολουθείς ωράριο ακόμα και στον ύπνο σου, ο οργανισμός σου θα ενεργοποιήσει το προσωπικό του ξυπνητήρι. Πέσε, λοιπόν, κάθε βράδυ την ίδια ώρα για ύπνο και ξύπνα την ίδια ώρα το πρωί. Θα δεις πόσο πιο εύκολα θα κάνει το πρόγραμμα την ζωή σου.
  4. Γρήγορα για ντουζ: Με το που σηκωθείς από το κρεβάτι πήγαινε να κάνεις ένα ντουζ. Το κρύο νερό θα σε βοηθήσει να ξυπνήσεις μέχρι και το τελευταίο κύτταρο του οργανισμού σου.s-ipop.gr
  5. Άλλαξε το βραδινό σου: Όταν τρως βαριά το βράδυ, το πρωινό ξύπνημα γίνεται ακόμα πιο δύσκολο.  Αφού θες να ξυπνήσεις πρωί, επέλεξε πιο ελαφριές τροφές.
  6. Άλλαξε συχνά ξυπνητήρι: Ναι, είναι και αυτό μία αλήθεια που πρέπει να γνωρίζεις για τον ήχο του ξυπνητηριού. Όσο βάναυσος και αν είναι, το ανθρώπινο μυαλό, μετά από καιρό τον συνηθίζει και έτσι τον αμελεί (υποσυνείδητα). Αν δεν θες, λοιπόν, να συμβαίνει αυτό άλλαζε τον ήχο ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να μην τον συνηθίσεις.alarm-ipop.gr

Διαβάστε ακόμα:

Πώς θα την “παλέψεις” με το πρωινό ξύπνημα όταν δεν είναι το δυνατό σου σημείο!




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved