4 Tips για καλύτερη διατροφή

LIKE US ON FACEBOOK

Θα ήθελες να μάθεις να τρως πιο υγιεινά χωρίς να μπεις στη διαδικασία της δίαιτας ή της διατροφής και δεν έχεις βρει ακόμα τον τρόπο; Ξυπνάς το πρωί και λες στον εαυτό σου “σήμερα δεν έχει delivery ή σοκολάτα” και πάλι καταλήγεις να έχεις λιγούρες αργά το βράδυ και να κάνεις επίσκεψη στο περίπτερο της γειτονιάς; Είμαι εδώ για να σου πω, πως έχουμε βρεθεί όλοι σ’ αυτή τη θέση, και υπάρχουν τα tips για καλύτερη διατροφή που θα σε κάνουν να το κάνεις πράξη χωρίς να το καταλάβεις!

Ήξερες ότι η διατροφή σου επηρεάζει και τη διάθεση στην οποία βρίσκεσαι; Αν για παράδειγμα νιώθεις ανάλαφρη και όχι φουσκωμένη από το πολύ φαγητό, τότε η διάθεση σου θα είναι καλύτερη. Το να βελτιώσεις τον τρόπο που τρέφεσαι θα βελτιώσει αυτόματα και την ενέργεια που θα έχεις για τις καθημερινές σου δραστηριότητες.

φαγητό αργά το βράδυ

Pexels

Tips για καλύτερη διατροφή

Να τρως συχνά γεύματα

Ναι, σίγουρα το έχεις ξανακούσει πολλές φορές καθώς όλοι οι διατροφολόγοι συστήνουν να τρώμε 5 γεύματα την ημέρα. Έχουν απόλυτο δίκιο και αυτό γιατί όταν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα μας πέφτουν νιώθουμε κόπωση και δυσαρέσκεια στη διάθεσή μας. Προκειμένου να διατηρήσουμε τα επίπεδα αυτά σταθερά, ο οργανισμός μας χρειάζεται συχνή ανατροφοδότηση σε ενέργεια και συνεπώς συχνά μικρά γεύματα! Μπορείς για παράδειγμα να έχεις ένα σακουλάκι με ξηρούς καρπούς στην τσάντα σου και μόλις νιώσεις λιγούρα να φας 10 αμύγδαλα αντί για το παγωτό που σίγουρα θα τσάκιζες!

Να ενυδατώνεις τον οργανισμό σου

Καταλαβαίνεις ότι δε θα μπορούσε να λείπει από τα tips για καλύτερη διατροφή το νερό. Αν δεν ενυδατώνεις τον οργανισμό σου θα νιώθεις εξαντλημένος και δε θα μπορείς να σκεφτείς το ίδιο καθαρά όσο αν είχες πιει το μπουκαλάκι με το νερό που έχεις πάντα μαζί, ειδικά τώρα το καλοκαίρι, αλλά το πίνεις με το σταγονόμετρο! 1,5 – 2lt νερό είναι η ιδανική ποσότητα νερού που χρειάζεται το σώμα σου.. και μην απελπίζεσαι γιατί σου υπόσχομαι πως όσο πιο πολύ νερό θα πίνεις, τόσο περισσότερο θα διψάς!

σαλάτα με κοτόπουλο στη σχάρα

Pexels

Να τρως φρούτα και λαχανικά

Ναι, κι αυτό το ήξερες! Τουλάχιστον τις 5 από τις 7 μέρες της εβδομάδας καλό είναι να τρως φρούτα και λαχανικά. Είναι πλούσια σε βιταμίνες, θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες. Είναι στην πραγματικότητα ό,τι καλύτερο μπορεί να σου συμβεί αν ξεπεράσεις τη βαρεμάρα που σε διακατέχει όταν σκέφτεσαι ότι θέλουν την προετοιμασία τους! Βρες αυτά που έχουν τη μικρότερη δυσκολία όπως πχ. ντομάτα ή σε φρούτο βερίκοκο!

Να τρως πρωτεΐνη

Προτίμησε φυσικά τα γαλακτοκομικά και ιδιαίτερα το γιαούρτι, το κοτόπουλο, τα αυγά (ιδιαίτερα το ασπράδι) και γενικά κρέας που να μην έχει τόσο λίπος. Απόφυγε τα πρωτεϊνικά ροφήματα ή τις μπάρες, καλό θα ήταν να μάθεις στον οργανισμό σου να προμηθεύεται τα θρεπτικά στοιχεία από τις πρώτες ύλες! Ναι, όλοι θέλουμε να είμαστε σε άριστη φυσική κατάσταση σε όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο, αλλά είπαμε να φτιάξουμε τη διατροφή μας, όχι ότι υπάρχει μαγική φόρμουλα!

Τώρα που έμαθες τα 4 tips για καλύτερη διατροφή, καλό θα είναι να αρχίσεις και λίγη γυμναστική παράλληλα! Η φυσική σου κατάσταση, η υγεία και η διάθεση σου θα είναι καλύτερα από ποτέ!

Διάβασε ακόμα:

Ενίσχυση του ανοσοποιητικού μέσω της διατροφής

Photo: Freepik

 




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved