Τα άγνωστα tips για ν’ αποκτήσεις ενέργεια… τις Δευτέρες!

LIKE US ON FACEBOOK

Δευτέρα σήμερα κι ενώ έχει μεσολαβήσει ΣΚ νιώθουμε λίγο “κομμένοι” και μια κούραση ανεξήγητη. Μερικά tips για ενέργεια στο… λεπτό!

Αν ο πρωινός καφές σου δεν ήταν αρκετός για να σου δώσει ενέργεια, αν νιώθεις “ερείπιο” και δεν ξέρεις πώς να κρατήσεις τα μάτια σου ανοιχτά και το σώμα σου όρθιο, τότε καλά έκανες κι άνοιξες αυτό το άρθρο.

Ό,τι προσπαθείς να κάνεις, νιώθεις ότι σε εξαντλεί και δεν μπορείς να συνεχίσεις.

Μερικά tips για ενέργεια που λίγοι γνωρίζουν και ακόμη πιο λίγοι εφαρμόζουν.

Τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα

tips για ενέργεια

Μπορεί να μη γνωρίζεις τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα αλλά φαγητά με χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο (φασόλια, δημητριακά πίτουρο, καστανό ρύζι και ξηροί καρποί) έχουν μικρή επίδραση στο επίπεδο σακχάρου στο αίμα.

Μπορεί να νομίζεις ότι τα τρόφιμα όπως ψωμί, σπαγγέτι, πατάτες και χυμοί θα σου δώσουν περισσότερη ενέργεια αλλά πρέπει και να γνωρίζεις πως μπορεί η “έκρηξη” της ζάχαρης είναι μεγάλη, αλλά αυτό που ακολουθεί είναι χειρότερο.

Όλη αυτή η έκρηξη σε ρίχνει πολύ πιο γρήγορα γι΄αυτό υπάρχουν εναλλακτικές που μπορείς να δοκιμάσεις.

Σίδηρος

Αν η κούραση και τα χαμηλά επίπεδα ενέργειας δεν αλλάζουν ό,τι κι αν κάνεις, τότε αυτό μπορεί να είναι μια ένδειξη αναιμίας. Φάε κόκκινο ψάρι, λαχανικά, δημητριακά εμπλουτισμένα με σίδηρο.

Παράλληλα, αν θεωρείς πως αυτός είναι ο κύριος ένοχος θα πρέπει να κάνεις τις εξετάσεις σου και να επισκεφτείς έναν γιατρό.

Τα σωτήρια βότανα

Αν έχεις αποξηραμένο δεντρολίβανο στο ντουλάπι της κουζίνας σου, τότε είσαι τυχερός. Αντί να καταναλώνεις υπερβολική ποσότητα καφεΐνης, πάρε λίγο δεντρολίβανο στο χέρι σου και μύρισέ το.

Το άρωμα του δεντρολίβανου είναι γνωστό ως αναζωογονητικό διεγερτικό, κι έτσι μπορείς να πάρεις μια ώθηση χωρίς να πιεις τρεις καφέδες σε μια ώρα.

tips για ενέργεια

Παγωμένο νερό

Αν νιώθεις πεσμένος μέσα στην ημέρα σου, τότε μπορεί να είσαι αφυδατωμένος.

Η θερμοκρασία του νερού μπορεί να μην κάνει μεγάλη διαφορά, αλλά το παγωμένο νερό σίγουρα θα σε ξυπνήσει. Η αφυδάτωση μπορεί να σε κάνει να νιώθεις κουρασμένος γι΄αυτό φρόντισε να έχεις πάντα να έχεις μαζί σου ένα ποτήρι νερό μαζί σου.

Προσοχή στο πρόγραμμα του ύπνου

Είναι σημαντικό να έχεις ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου. Να κοιμάσαι δηλαδή, την ίδια ώρα και να ξυπνάς την ίδια ώρα.

Ο κύκλος του ύπνου είναι πιο σημαντικός απ’ ότι νομίζεις και πρέπει να είναι σταθερός. Tip: Προσπάθησε όσο μπορείς να ακολουθείς το ίδιο πρόγραμμα και τα Σαββατοκύριακα κι ας κοιμάσαι λιγάκι παραπάνω!

Διαβάστε επίσης:

Πώς θα διώξεις την αρνητική ενέργεια στο τέλος μιας κουραστικής ημέρας

Photo: unsplash/DAVIDCOHEN




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved