Τα 3 χαρακτηριστικά που πρέπει να έχεις αν θέλεις να είσαι επιτυχημένος στη δουλειά σου!

LIKE US ON FACEBOOK

Αν θέλεις να είσαι επιτυχημένος στη δουλειά σου (και ποιος δεν θέλει άλλωστε) πρέπει εκτός απ’ το να δουλεύεις σκληρά, να έχεις αυτά τα τρία χαρακτηριστικά.

Θα μου πεις γιατί να θέλεις να είσαι επιτυχημένος στη δουλειά σου και πώς γίνεται να είσαι επιτυχημένος αν ο μισθός που παίρνεις δεν σου δίνει κίνητρο, αν δουλεύεις υπερβολικά πολλές ώρες κι αν κανείς δεν σου το αναγνωρίζει;

Θέλεις να είσαι επιτυχημένος στη δουλειά σου γιατί σου αρέσει αυτό που κάνεις και θες να εξελιχθείς.

Ποια είναι, λοιπόν, αυτά τα 3 χαρακτηριστικά που πρέπει να έχεις αν θέλεις να είσαι επιτυχημένος στη δουλειά σου;

Ικανότητες

Μα η εμπειρία δεν έχει σημασία; Φυσικά και έχει αλλά αυτό δεν ισοδυναμεί με ικανότητα. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι εκεί έξω που έχουν κάποιον πολύ σημαντικό τίτλο στη δουλειά τους, έχουν εμπειρία αλλά δεν έχουν τις ικανότητες για να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.
Χρειάζεται χρόνο για να αξιολογήσεις τις πραγματικές ικανότητες κάποιου. Γι’ αυτό και στις περισσότερες συνεντεύξεις υπάρχουν tets αξιολογήσεων, προκειμένου να δουν πως πραγματικά λειτουργεί ο υποψήφιος στη δουλειά.

θέλεις να είσαι επιτυχημένος στη δουλειά σου

Ευσυνειδησία

Το δεύτερο κρίσιμο χαρακτηριστικό που πρέπει να έχεις αν θέλεις να είσαι επιτυχημένος στη δουλειά σου είναι η ευσυνειδησία. Αντίληψη, κριτική ικανότητα, προσοχή στην λεπτομέρεια.  Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά και εσύ πρέπει να έχεις την ικανότητα να εκτελείς κάθε πρότζεκτ με ακρίβεια, κάθε φορά. Δύσκολο; Πολύ! Αν και είναι ένα γνώρισμα που σχετίζεται με την προσωπικότητα, οι άνθρωποι μπορούν να το αναπτύξουν και μέσα στη δουλειά τους.

Οι πιο ευσυνείδητοι άνθρωποι ολοκληρώνουν τις εργασίες τους εγκαίρως, ελέγχουν τη δουλειά τους για πιθανά λάθη και συνήθως προβλέπουν που υπάρχει ανάγκη και τι πρέπει να γίνει.

αν θέλεις να είσαι επιτυχημένος στη δουλειά σου

Κοινή λογική

Υπάρχουν έρευνες που έχουν αποδείξει πως είναι ιδιαίτερα σημαντική η κοινωνική νοημοσύνη, το να μπορείς να κατανοείς τις περίπλοκες κοινωνικές σχέσεις και τις οργανωτικές διαδικασίες. Η κοινή λογική περιλαμβάνει το να βλέπεις τη μεγάλη εικόνα, να υπολογίζεις τους ανείπωτους κανόνες.  Η κοινή λογική απαιτείται αν θέλεις να πετύχεις σε μια ηγετική θέση και σε κάνει πολύτιμο και σεβαστό εργαζόμενο.

Photo:  ISTOCK/GETTY IMAGES, Freepik, Stocksy/Alia Images
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved