Η αϋπνία είναι ένα δύσκολο φαινόμενο. Μπορεί να νιώθεις κουρασμένος, αλλά οι σκέψεις σου δεν θέλουν να σε αφήσουν να κοιμηθείς. Αποτέλεσμα; Οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια έχουν αρχίσει να πιάνουν πάτωμα.

Ας μιλήσουμε για τον ύπνο. Γλυκός και ξεκούραστος; Στοιχηματίζουμε ότι για να βρέθηκες εδώ σημαίνει ότι για σένα δεν συμβαίνει αυτό. Μην στεναχωριέσαι σε καταλαβαίνουμε το έχουμε πάθει και εμείς. Οι τρόποι αντιμετώπισης της αϋπνίας είναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΟΙ. Καιρός να της πεις bye bye…

Οι ειδικοί έχουν να σου πουν κάποια μυστικά για να σε βοηθήσουν. Νιώθεις ότι μπορείς να τα καταφέρεις;; Εμείς είμαστε σίγουροι ότι ναι μπορείς.

Προσοχή στο τι τρως πριν πας για ύπνο

Οι άνθρωποι που έχουν τελειοποιήσει τον ύπνο τους γνωρίζουν ότι οι πράξεις σου πριν πας στο κρεβάτι είναι το ίδιο σημαντικές με αυτές που κάνεις όταν κλείνουν τα φώτα. Μέσα σε αυτές τις πράξεις συμπεριλαμβάνεται το τι τρως.  Ψάξε τροφές που δεν θα επιβαρύνουν τον οργανισμό σου, αντιθέτως θα τον βοηθήσουν να χαλαρώσει.

Κοιμήσου με ανοιχτή την πόρτα

Σε μια έρευνα ανακαλύφθηκε ότι οι άνθρωποι που έχουν ανοιχτή την πόρτα τους κοιμούνται καλύτερα από αυτούς που την κλείνουν. Το πείραμα διήρκησε για 5 μέρες. Ο λόγος; Όταν ανοίγεις την πόρτα διευκολύνεις την ανακύκλωση του αέρα και αυτό βοηθάει τους ανθρώπους να κοιμηθούν πιο εύκολα. Επιπλέον, με ανοιχτή την πόρτα πέφτει και η θερμοκρασία του δωματίου.

Πρόγραμμα ύπνου

Οι ειδικοί συμουλεύουν να κοιμάσαι και να ξυπνάς προκαθορισμένη ώρα και σταθερή. Αυτό βοηθάει τον οργανισμό να λειτουργήσει και να μπει σε πρόγραμμα. Διάλεξε μια λογική ώρα να πηγαίνεις για ύπνο και να ξυπνάς κάθε νύχτα και μέρα, και προσπάθησε να ακολουθήσεις το πρόγραμμά σου. Στο μέλλον θα μας ευχαριστείς που στο λέμε.

Σταμάτα να πατάς το snooze button

Μπορεί τα δέκα λεπτά να είναι δελεαστικά αλλά σου καταστρέφουν το μυαλό και το σώμα. Ο οργανισμός σου περνάει μια περίεργη διαδικασία και δεν μπορεί να κατανοήσει τι συμβαίνει στην πραγματικότητα. Κόψε αυτή την κακή συνήθεια, είναι σημαντικό! Σταμάτα να αναβάλεις τα πάντα! Ή έστω το ξυπνητήρι σου.

Ξέρουν τι να κάνουν όσοι δεν μπορούν να κοιμηθούν

Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και αν ακολουθήσεις αυτά τα tips που σου δώσαμε, υπάρχει περίπτωση μερικά βράδια να έχεις πάλι αϋπνία. Μάθε να απασχολείς τον εαυτό σου. Πλάσε μια όμορφη εικόνα στο μυαλό σου και άστην να εξελιχθεί. Αυτό σιγά σιγά θα σε ηρεμήσει και εν τέλη θα σου επιτρέψει να κοιμηθείς, χωρίς να ταλαιπωρηθείς πολύ.

Διαβάστε επίσης:

Μια λέξη αρκεί για να “κόψεις” μια κακή συνήθεια, λένε οι ψυχολόγοι

Photo: Grazia Daily