Πώς να αλλάξεις την ζωή σου προς το καλύτερο το 2019

LIKE US ON FACEBOOK

Άγχος, άγχος, άγχος… Ειδικά στις μεγαλουπόλεις, οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν μεγαλύτερα προβλήματα άγχους. Γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει να βρούμε τρόπους να διώξουμε το άγχος μια και καλή από την ζωή μας.

Το άγχος είναι ο χειρότερος σύμβουλος. Ειδικά αν είσαι πολύ αγχώδης χαρακτήρας αυτό σημαίνει ότι θα έρχεσαι αντιμέτωπος και με κάποια θέματα υγείας, όπως είναι πόνοι στο στομάχι, πονοκέφαλος, ξηροδερμία.. Και η λίστα είναι ατελείωτη. Εμείς σου έχουμε 8 τρόπους να πεις τέλος στο άγχος. Σου υποσχόμαστε ότι μετά από αυτό η ζωή σου θα γίνει πολύ καλύτερη, και ακόμα πιο ήρεμη.

Ξεκίνα την ημέρα σου με διαλογισμό

Ξέρουμε, τα πρωινά μπορεί να είναι «καταστροφικά». Μιλάμε έχοντας πείρα. Αλλά αν βρεις τρόπο να κάνεις διαλογισμό πριν ξεκινήσεις την ημέρα σου, το μυαλό και το σώμα σου θα σε ευγνωμωνεί. Να ξέρεις έστω και 15 λεπτά κάθε πρωί θα σε βοηθήσουν να αποβάλλεις το στρες από την ζωή σου.

Μίλα στον εαυτό σου

Έχουμε ακούσει ότι πολλοί διάσημοι ξεκινάνε την ημέρα τους με «στιγμές ευγνωμοσύνης». Και μπορεί να μην είναι η πρώτη σκέψη κανενός όταν ξυπνάει, αυτός ο τρόπος ζωής είναι σημαντικός. Ακόμα και τις μέρες που δεν νιώθεις ότι υπάρχει κάτι να είσαι ευγνώμων, απλά μίλα στον εαυτό σου και είναι αρκετό να αλλάξεις τις χημικές ενώσεις στον εγκέφαλό σου. Μην ξεχνάς ότι πρέπει να είσαι ευγνώμων για ό,τι έχεις.

Βγες στον ήλιο

Εάν το στρες σου δημιουργεί προβλήματα ύπνου, άσε τον ήλιο να κάνει την δουλειά του. Πρώτο πράγμα το πρωί που μπορείς να κάνεις είναι να επιτρέπεις στον ήλιο να σε φωτίσει. Ο ήλιος φτιάχνει τον κιρκάδιο ρυθμό σου. Να ξέρεις ότι ο κιρκάδιος ρυθμός του σώματός σου ρυθμίζει πολλές λειτουργίες του σώματός σου.

Ξεκίνα να λες όχι

Εάν οι συνάδελφοί σου θέλουν να πάτε για ποτό, ενώ είσαι πολύ κουρασμένος, πες όχι. Εάν δεν μπορείς να κάνεις κάποιο project εξαιτίας έλλειψης χρόνου, πες όχι. Το να θέτεις όρια θα σε σώσει από πολλές δυσάρεστες καταστάσεις.

Κάνει αποτοξίνωση από τα social media

Δεν μπορείς να σταματήσεις να κάνεις scrolling πριν το ύπνο; Να θυμάσαι ότι το μπλε φως της οθόνης σου μπορεί να σου προκαλέσει αϋπνία και να μην αφήσει το σώμα σου να ηρεμήσει. Απλά κλείσε το κινητό. Δεν χάνεται και ο κόσμος, και αυτό στο λέμε με σιγουριά.

Βγες έξω

Ένα από τα καλύτερα δώρα που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου είναι να πας μια εκδρομή. Η φύση είναι το κλειδί της επιτυχίας. Το πράσινο ηρεμεί και γεμίζει τις μπαταρίες σου.

Κόψε τον καφέ

Δεν θέλουμε να στο χαλάσουμε αλλά ο καφές σου αυξάνει τα επίπεδα άγχους. Αντί για καφέ πιές νερό. Εκτός από την αποτοξίνωση που σου κάνει, το ζεστό μπορεί να σε ηρεμήσει.

Βγες με τους φίλους σου

Ωραίο είναι το chatάρισμα, αλλά σαν την face to face επικοινωνία δεν έχει. Μια καλή παρέα και μια σωστή παρέα μπορεί να διώξει κάθε αρνητική σκέψη από το μυαλό σου.

Δες γιατί πρέπει να πεις αντίο στο άγχος. Πώς σε επηρεάζει στο σώμα;

Σε αυτά ακριβώς τα σημεία του σώματος σε χτυπά το άγχος!

 

 

 

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved