Ανυπομονείς να τελειώσει και αυτή η μέρα και να πας επιτέλους σπίτι σου, να βάλεις τις πυτζάμες σου και να ξαπλώσεις στο κρεβάτι σου. Κι αναρωτιέσαι… “γιατί νιώθω τόσο εξαντλημένη;”. Ποιος φταίει για την καθημερινή κούραση;

Εντάξει, είναι το γεγονός ότι δουλεύεις 8ωρο, ίσως και υπερωρίες, η απόσταση μέχρι να φτάσεις στη δουλειά σου, η αναμονή και ο συνωστισμός στα Μέσα. Λίγο από όλα… Η καθημερινή κούραση υπάρχει κι εσύ ανυπομονείς κάθε φορά να έρθει το ΣΚ.

Δεν είσαι ο μόνος φίλε μου. Υπάρχουν, όμως, ορισμένα πράγματα που μας κουράζουν, χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε. Κι αν το αντιληφθούμε και κάνουμε κάτι για αυτό, ίσως βελτιώσουμε την καθημερινότητά μας.

Ποιος φταίει για την καθημερινή κούραση;

Το ακατάστατο γραφείο σου

καθημερινή κούραση

Δύο λέξεις: Πνευματική εξάντληση! Σύμφωνα με τους ψυχολόγους, όσα περισσότερα πράγματα υπάρχουν στο οπτικό σου πεδίο (χαρτιά, ποτήρια, φάκελοι πάνω στο γραφείο σου), τόσο πιο δύσκολο είναι για τον εγκέφαλό σου να τα φιλτράρει και να κάνει focus. Το αποτέλεσμα; Ο εγκέφαλός σου εξαντλείται.

Η… πείνα!

Το να καταναλώνεις γεύματα και σνακ ανά τακτά διαστήματα είναι πολύ σημαντικό για να διατηρήσεις την ενέργειά σου σε σταθερά επίπεδα. Ειδικά, όταν έχεις μια δύσκολη μέρα στη δουλειά, είναι απαραίτητο να τροφοδοτείς τον οργανισμό σου με όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και να του δίνεις την ενέργεια που χρειάζεται για να συνεχίσει. Όση δουλειά κι αν έχεις, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να ξεχνάς να τρως!

Δεν γυμνάζεσαι το πρωί

καθημερινή κούραση

Photo: Getty / filadendron

Η γυμναστική το πρωί είναι πέρα για πέρα για πέρα σημαντική, είτε επιλέγεις να κάνεις yoga, είτε βάρη.

Ερευνητές έχουν αποδείξει πως είναι πολύ σημαντικό να κάνεις έστω και 20 λεπτά γυμναστική το πρωί, καθώς αυτό δίνει μια ώθηση στα επίπεδα ενέργειας και μπορείς να ξεκινήσεις τη μέρα σου πιο δυναμικά. Χάνεις κιλά και σφίγγεις. Τι άλλο θέλεις δηλαδή για να βάλεις την πρωινή γυμναστική στη ζωή σου;

Έλλειψη σιδήρου

H έλλειψη σιδήρου μπορεί να σε οδηγήσει σε μια εξάντληση, να σε κάνει αδύναμο, να μην μπορείς να συγκεντρωθείς, να είσαι ευερέθιστος. Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για τη μεταφορά οξυγόνου στους μυς και τα κύτταρά σου. Βάλε στη διατροφή σου περισσότερα λαχανικά, αυγά αλλά και βιταμίνη C που απορροφά καλύτερα το σίδηρο.

Κοιμάσαι πολύ

καθημερινή κούραση

Photo: Unsplash/Kinga Cichewicz

Κι ενώ ο ύπνος είναι εξαιρετικά σημαντικός για την υγεία σου, μπορεί να κοιμάσαι υπερβολικά και αυτό να σε οδηγεί σε εξάντληση. Πώς γίνεται αυτό; Σύμφωνα με το Harvard Helath, η ποιότητα -και όχι η ποσότητα- του ύπνου είναι αυτή που έχει σημασία.

Όταν κοιμάσαι πολλές ώρες κατά τη διάρκεια της νύχτας, τότε πιο δύσκολα σε παίρνει ο ύπνος και σίγουρα δεν είναι ποιοτικός.

Διαβάστε επίσης:

Νιώθεις συνέχεια κουρασμένη; Δοκίμασε αυτά τα τρόφιμα!

Photo: H. Armstrong Roberts/ClassicStock/Getty Images