Μετά από περίπου 30 χρόνια καριέρας στην υποκριτική, ο βραβευμένος με Όσκαρ Matthew McConaughey έχει μάθει τον σωστό τρόπο παρουσίασης μιας ιδέας και διδάσκει την τέχνη της επικοινωνίας. Ο ηθοποιός “μπήκε” στα αλήθεια στην τάξη προκειμένου να μοιραστεί τα όσα έχει μάθει!

Τα tips του Matthew McConaughey θα σε βοηθήσουν την επόμενη φορά που θα θέλεις να “πουλήσεις” την ιδέα σου ή κάποιο νέο προϊόν.

Ο ηθοποιός συμμετείχε πρόσφατα σε μια σειρά από video series του Moody College of Communication στο University of Texas σχετικά με θέματα γύρω απ’ τη διαφήμιση, το marketing και τις δημόσιες σχέσεις.

Στο video με τίτλο “Crafting a story to sell your product” ο McConaughey δίνει πολλές πληροφορίες, τις οποίες συνοψίζουμε σε τρία points.

Η τέχνη της επικοινωνίας και πώς να παρουσιάσεις σωστά την ιδέα σου:

#1 Γνώρισε το κοινό σου

Ο McConaughey, όταν παρουσιάζει μια ταινία, την εξηγεί διαφορετικά στη γυναίκα του, διαφορετικά σε κάποιον παραγωγό και διαφορετικά στα παιδιά του.

“Διάλεξε τον στόχο σου, διάβασε για το κοινό σου και πούλησε το προϊόν σου με τον πιο σωστό τρόπο, τον οποίο θα καταλάβει το κοινό”, λέει.

Αυτό είναι το κλειδί! Θυμήσου τα παιδικά σου χρόνια. Ποιοι ήταν οι αγαπημένοι σου καθηγητές; Εκείνοι που πήγαιναν τη διδασκαλία ένα βήμα παραπέρα και έκαναν κάθε θέμα να φαίνεται τόσο ζωντανό, συσχετίζοντάς το με την ζωή σου και με καθημερινά παραδείγματα.

#2 Ξεκίνα με το γιατί

Ο McConaughey λέει ότι η τέλεια παρουσίαση μιας ιδέας πρέπει να ξεκινάει απαντώντας σε ερωτήσεις όπως «Γιατί χρειαζόμαστε το προϊόν σου;», «Τι πρόβλημα λύνεις;», «Πώς κάνεις τη ζωή κάποιου καλύτερη;», «Είναι το προϊόν/ ιδέα σου πιο ποιοτική;».

Βοήθησε με αυτό τον τρόπο το κοινό σου να καταλάβει γιατί χρειάζεται αυτό που του πουλάς.

#3 Πες μια ιστορία

Για να φτάσεις στο κεφάλι κάποιου, πρέπει να περάσεις απ’ την καρδιά του. Όταν κάνεις τους ανθρώπους να αισθανθούν πριν σκεφτούν, έχεις επιτύχει!

Σχεδόν όλοι οι επιχειρηματίες πιστεύουν ότι οι επενδυτές θέλουν να δουν δεδομένα και προβλέψεις. Κι ενώ αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό αλήθεια, οι ιστορίες μπορεί να είναι πιο δυνατές απ’ τα νούμερα, ειδικά όταν μια επιχείρηση βρίσκεται στα πρώτα της βήματα.

Εάν έχεις κάποιο προϊόν ή ιδέα στην οποία πιστεύεις, χτίσε μια ιστορία γύρω απ’ αυτήν που σχετίζεται με το κοινό σου και θα την πουλήσεις στα σίγουρα. Θυμήσου τον McConaughey!

Δες και το video γιατί αξίζει!

Δες και αυτό:

4 + 1 πράγματα που πρέπει να έχει το βιογραφικό σου!