Μυστικά για ν’απαλλαγείς απ’ το άγχος χωρίς προσπάθεια!

LIKE US ON FACEBOOK

Όταν το αντι-stress μπαλάκι σου δεν βρίσκεται πουθενά τριγύρω, όταν το άγχος σου χτυπάει κόκκινο, όταν έχεις μια παρουσίαση και πρέπει να είσαι ψύχραιμος με καθαρό μυαλό… τι κάνεις; Πώς το αντιμετωπίζεις; Τι κάνεις σε στιγμές άγχους; Πώς το διαχειρίζεσαι;

Το άγχος είναι σαν να σε περιμένει στη γωνία και φυσικά σε χτυπά τις πιο ακατάλληλες ώρες. Πώς θα ανακουφιστείς όταν το έχεις περισσότερο από ποτέ ανάγκη; Τι μπορείς να κάνεις εκείνες τις στιγμές άγχους που νιώθεις την καρδιά σου να χτυπά και τα χέρια σου να ιδρώνουν;

Ψυχραιμία… υπάρχουν μερικά tips που θα σε βοηθήσουν με ελάχιστη προσπάθεια!

Όσα μπορείς να κάνεις σε στιγμές άγχους

Τσίχλα

στιγμές άγχους

Pexels

Γνωστό και δοκιμασμένο το κόλπο. Αν μασήσεις τσίχλα θα ανακουφιστείς λιγάκι από το άγχος εντός και εκτός δουλειάς, σύμφωνα με έρευνες. Τα αποτελέσματα μιας έρευνας έδειξαν ότι η τσίχλα μπορεί να μειώσει την κούραση, το άγχος και την μελαγχολία και να φτιάξει τη διάθεσή σου. Να έχεις πάντα μαζί σου ένα κουτάκι.

Patterns που δεν τελειώνουν…

Μπορείς να εστιάσεις σε μερικά μοτίβα που φαίνεται σαν να μην έχουν τέλος και μπορείς να τα βρεις τόσο στη φύση όσο και γύρω σου. Μπορείς να δεις γεωμετρικά σχήματα όπως ένας κέλυφος, σχέδια παγετού στο παράθυρο, πέταλα λουλουδιών. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι όταν εστιάζεις σε αυτά μπορείς να μειώσεις τα επίπεδα άγχους έως και 60%.

Γέλα… ψεύτικα

στιγμές άγχους

Photo: unsplash/Church of the King

Οι ενδορφίνες είναι χημικές ουσίες που σε βοηθούν να ανακουφιστείς από το άγχος και όταν γελάς, τις απελευθερώνεις. Ακόμα κι γελάς ψεύτικα και με το ζόρι, αυτό θα δημιουργήσει μια επίδραση στο εσωτερικό που ενεργοποιεί την απελευθέρωση των ενδορφινών.

Αυξάνεις με αυτόν τον τρόπο το οξυγόνο μέσω των οργάνων και αυξάνεις τη ροή του αίματος. Γέλα και αυτομάτως μειώνεις την πίεση και το άγχος!

Ή κλάψε

Το κλάμα δεν είναι σημάδι αδυναμίας. Στην πραγματικότητα, ένα καλό, συναισθηματικό κλάμα είναι αυτό που χρειάζεσαι για να μειώσεις το άγχος.

Το άγχος σφίγγει τους μυς και αυξάνει την ένταση, οπότε όταν κλαις, απελευθερώνεις κάποια από αυτά.

Πάρε μια…πόζα!

Όταν έχεις ανάγκη μια γρήγορη ανακούφιση απ’ το άγχος, δεν χρειάζεται να παρακολουθήσεις ένα ολόκληρο μάθημα yoga (που δεν θα σου κάνει και κακό μεταξύ μας). Ωστόσο, όταν θέλεις ανακούφιση εδώ και τώρα, δεν χρειάζεσαι στρώμα αλλά μπορείς γρήγορα να πάρεις μια πόζα.

Θα νιώσεις πιο ήρεμος και έτοιμος να ανταπεξέλθεις στις υποχρεώσεις σου.

Χυμός πορτοκάλι… το γιατρικό σου

στιγμές άγχους

Photo: Unsplash/Belle Hunt

Τα πορτοκάλια είναι γνωστό πως είναι πλούσια σε βιταμίνη C και μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να διαχειριστούν το άγχος τους πιο αποτελεσματικά.

Η βιταμίνη C μειώνει την ορμόνη του άγχους, την κορτιζόλη. Μπορείς, λοιπόν, να πίνεις φρέσκο χυμό πορτοκάλι κάθε μέρα για να ξεκινήσει καλά η μέρα σου!

Μασάζ στο αυτί

Τα αυτιά είναι το σημείο που μπορείς να “πατήσεις” για να ανακουφιστείς σε στιγμές άγχους. Μια έρευνα έχει δείξει πως όταν κάνεις μασάζ στο αυτό, τότε μειώνεις τα επίπεδα άγχους.

Αγκάλιασε τον εαυτό σου

Η φυσική επαφή απελευθερώνει οξυοτκίνη, η οποία ορμόνη έχει συνδεθεί με την αγάπη και τον δεσμό. Μπορείς να αγκαλιάσεις τον εαυτό σου για να απελευθερώσεις αυτήν την ορμόνη όταν αγχώνεσαι, να νιώσεις ασφαλής και να ηρεμήσεις. Εναλλακτικά, η αγκαλιά σε έναν φίλο ή στο κατοικίδιό σου βοηθά σημαντικά!

Διαβάστε επίσης:

Τι είναι το «μονοπάτι της αμυγδαλής» που ευθύνεται για το άγχος;

Photo: unsplash/Nick Karvounis

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved