Υπάρχουν καθημερινά πράγματα που μπορούν να προκαλέσουν μια ξαφνική ένταση. Ο θυμός είναι ένα συναίσθημα το νιώθουμε όλοι, αλλά σε υπερβολικό βαθμό μπορεί μέχρι και να μας αρρωστήσει.

Ο θυμός μπορεί να είναι ένα ισχυρό συναίσθημα. Μπορεί να παρακινήσει τους ανθρώπους να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα, αλλά μπορεί και καταστρέψει έναν άνθρωπο. Η κατέυθυνση που παίρνει ο θυμός εξαρτάται από εμάς τους ίδιους. Για να σε βοηθήσει να το χρησιμοποιείς με θετικό τρόπο θα πρέπει να κάνεις σωστή διαχείριση θυμού.

Αποδέξου την κατάσταση

Δεν χρειάζεται να σου αρέσει η κατάσταση, αλλά μπορεί να βοηθήσει πολύ αν σταματήσεις να μάχεσαι ενάντια σε αυτά που συμβαίνουν. Στην συνέχεια, μπορείς να αρχίσεις να εργάζεσαι πάνω σε ένα πλάνο για να αντιμετωπίσης το πρόβλημα που έχει προκύψει.

Ηρέμησε

Είναι εύκολο να παγιδευτείς στον θυμό και να αφήσεις να σε εξουσιάσει. Αντ’ αυτού πάρε βαθιές αναπνοές ή σκεφτείτε κάτι άλλο για λίγο. Κάνε ό,τι μπορείς για να ηρεμήσεις τον εαυτό σου.

Μην μένεις μόνο στην δική σου οπτική

Σκέψου τι προκάλεσε το πρόβλημα ή τι θα επακολουθήσει. Αν είσαι θυμωμένος με πράξεις κάποιου άλλου, προσπάθησε να καταλάβεις την οπτική του και το γιατί το έκανε.

Κατανόησε το κακό που σου κάνει ο θυμός

Μόλις θα καταλάβεις την οπτική του άλλου, αμέσως θα δεις το κακό που μπορεί να προκαλέσει στον ίδιο αλλά και στην σχέση σας μια βίαιη πράξη. Χαλάρωσε και μην κάνεις πράγματα που πληγώνουν.

Θέσε στόχους

Χρησιμοποίησε την δύναμη του θάρρους για να βρεις νέους στόχους, και νέα όρια. Προσπάθησε να επικεντρωθείς σε άλλα θέματα, έτσι θα ξεχάσεις και τον θυμό σου, ή καλύτερα θα τον χρησιμοποιήσεις παραγωγικά.

Επειδή ο θυμός μπορεί να σε συντρίψει πάρα πολύ. όχι μόνο εσωτερικά αλλά και πνευματικά, προσπάθησε να του δώσεις άλλες κατευθυντήριες γραμμές. Οι παραπάνω συμβουλές είναι για την σωστή διαχείριση θυμού, για να μην κάνετε λάθη πάνω στα νεύρα σας, που θα τα συγχωρήσετε.

Διαβάστε επίσης:

Πέρα από βαθιές αναπνοές υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να μην αντιδράσεις υπερβολικά

Credits: Unsplash