Σου συμβαίνει συχνά, ξεχνάς πράγματα ή ξεχνιέσαι ενώ βρίσκεσαι σε μία σημαντική συνάντηση… Όλοι λίγο πολύ σκαλώνουμε και αυτό έως ένα σημείο είναι φυσιολογικό, όμως ήρθε ο καιρός να βελτιώσεις τη μνήμη σου. 

Υπάρχουν μερικές ασκήσεις για τον εγκέφαλο, μερικά κόλπα μνήμης, τα οποία ενισχύουν το μυαλό μέχρι να είναι ισχυρότερο από ποτέ και να αποφεύγονται τα κενά μνήμης!

Πώς να βελτιώσεις τη μνήμη σου τελικά;

Κάνε ντους με τα μάτια κλειστά

Μπες στη ντουζιέρα και κλείσε τα μάτια. Η προσπάθεια που θα κάνεις με κλειστά τα μάτια σου για να βρεις το σαμπουάν, το σαπούνι και το σφουγγάρι θα ακονίσει το μυαλό σου όσο επεξεργάζεται σχήματα, μεγέθη και υφές! Στην πραγματικότητα, κάνει κάτι με τα μάτια σου κλειστά είναι ένας εύκολος τρόπος για να βελτιώσεις την εστίαση και τη μνήμη.

Χόρεψε

Το να κάνεις μία χορευτική φιγούρα όχι μόνο ενεργοποιεί την παρεγκεφαλίδα, ένα μέρος του εγκεφάλου που βοηθά με την προνοητικότητα και την κρίση, αλλά επίσης παράγει το BDNF, μια πρωτεΐνη που βοηθά τους νευρώνες να επικοινωνούν πιο αποτελεσματικά.

βελτιώσεις τη μνήμη

Χρησιμοποίησε το «κακό» χέρι

Είσαι δεξιόχειρας; Χρησιμοποίησε το αριστερό ή το αντίθετο. Όπως και να έχει το να εκτελείς καθημερινές κινήσεις ρουτίνας όπως το να φας ή να βουρτσίσεις τα δόντι σου με το «κακό» χέρι ωθεί τον εγκέφαλο να μάθει μία βασική λειτουργία με νέο τρόπο, άρα να ασκηθεί!

Ξεκίνα να παίζεις Ping Pong

Το πινγκ πονγκ βελτιώνει το συντονισμό χεριού-ματιού και ενισχύει την εγκεφαλική κοινωνική αλληλεπίδραση.

Πήγαινε για ψώνια

Αν και τα ψώνια μπορούν να συρρικνώσουν άνετα το πορτοφόλι σου, έχουν τρομακτικά οφέλη για τον εγκέφαλο σου! Όταν πας για ψώνια λοιπόν, κάνεις χωρίς να το αντιληφθείς μία έντονη πνευματική αλλά και σωματική προπόνηση! Είτε περπατώντας είτε κάνοντας υπολογισμούς γυμνάζεις σώμα και μυαλό!

βελτιώσεις τη μνήμη

Διάβασε ακόμα:

7+1 tips για να “γυμνάσεις” το μυαλό σου!

Photos: Pexels