Έχεις δοκιμάσει τα πάντα πια! Έχεις ακολουθήσει όλες τις συμβουλές περί οθονών και ύπνου, έχεις καταναλώσει πριν πέσεις για ύπνο όλες τις τροφές που θεωρούνται χαλαρωτικές, έχεις πειραματιστεί με κολπάκια που διάβασες στο Ίντερνετ και ακόμα δεν έχεις δει αποτέλεσμα! Πέφτεις στο κρεβάτι σου και ο Μορφέας δεν έρχεται να σε πάρει στην αγκαλιά του.

Οι ερευνητές, όμως, τώρα σου λένε πως υπάρχει ένα πραγματικά εύκολο τρικ για να σε πάρει κατευθείαν ο ύπνος, χωρίς πολλή προσπάθεια!

Διαπίστωσαν ότι το να γράφεις μια λίστα με όσα πρέπει να κάνεις, μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμηθείς γρηγορότερα.

Ο Δρ Michael Scullin και η ομάδα του στο πανεπιστήμιο Baylor στο Τέξας μελέτησαν 57 ενήλικες ηλικίας 19-30 ετών που χωρίστηκαν σε δύο ομάδες.

Οι συμμετέχοντες τοποθετήθηκαν σ΄ ένα εργαστήριο και τους δόθηκαν γραπτές εργασίες. Η μια ομάδα έγραψε για πράγματα που είχε ήδη ολοκληρώσει και η δεύτερη έγραψε μια λίστα με τις υποχρεώσεις που έπρεπε να εκπληρώσει.

Τα μέλη του γκρουπ με τη λίστα “to do” κοιμήθηκαν 16 λεπτά μετά ενώ τα μέλη της άλλης ομάδας παρέμειναν ξύπνια για μερικά λεπτά ακόμα και συγκεκριμένα τους πήρε ο ύπνος 25 λεπτά αφότου έπεσαν στο κρεβάτι.

Γράφοντας στο περιοδικό Experimental Psychology, οι ερευνητές δήλωσαν ότι η ανησυχία για τα μελλοντικά καθήκοντα “συμβάλλει σημαντικά στην αντιμετώπιση της δυσκολίας στον ύπνο”.

Όσο πιο συγκεκριμένα ήταν όσα έγραψαν οι συμμετέχοντες στη λίστα τους τόσο γρηγορότερα τους πήρε ο ύπνος.