Η εγκυμοσύνη είναι μια όμορφη “αυτοθυσία”. Οι γυναίκες μπορεί να θεωρούνται το αδύναμο φύλλο, αλλά είναι εκείνες που φέρνουν την ζωή, αφού γεννάνε. Όταν μπορείς να φέρεις μια νέα ύπαρξη στην ζωή σίγουρα θα πρέπει να προσέξεις πολλά και να είσαι έτοιμη να αλλάξεις ζωή.

Το να μεγαλώνεις ένα παιδί είναι από μόνο του μια “αυτοθυσία”. Αυτό ισχύει και για τις μητέρες και για τους μπαμπάδες (τους οποίους τους έχουμε αδικήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό). Ωστόσο, η περίοδος της εγκυμοσύνης είναι πολύ σημαντική και για την μητέρα και για το παιδί. Γι’ αυτό το λόγο, σου δίνουμε κάποιες συμβουλές για την εγκυμοσύνη, οι οποίες θα σε βοηθήσουν να φέρεις στον κόσμο ένα υγιές πλάσμα.

συμβουλές για την εγκυμοσύνη

Ύπνος

Συνήθως, η εγκυμοσύνη δημιουργεί προβλήματα ύπνου. Αυτό οδηγεί πολλές γυναίκες να ξαπλώνουν στο κρεβάτι και παρά την κούραση να μην μπορούν να βρουν την θέση που θα τους βολέψει για να κοιμηθούν. Η αιτία αυτού του προβλήματος είναι ότι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης το σώμα περνάει μια φάση αλλαγών. Αυτές οι αλλαγές είναι ικανές να επηρεάσουν τον ύπνο σου.

Πολλές γυναίκες στην εγκυμοσύνη ρωτάνε συχνά ποια είναι η καλύτερη θέση ύπνου. Η απάντηση είναι απλή. Η καλύτερη θέση για να κοιμηθείς είναι αυτή στο πλάι. Προτείνεται μάλιστα να κοιμάσαι από την αριστερή πλευρά επειδή αυξάνει την ποσότητα του αίματος και των θρεπτικών ουσιών που φτάνουν στον πλακούντα και στο μωράκι σου.

συμβουλές για την εγκυμοσύνη

Τροφή

Η τροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία ενός ατόμου. Αυτές είναι οι τροφές που θα πρέπει να καταναλώνεις.

Γαλακτοκομικά προϊόντα: Αυτές είναι οι πιο σημαντικές τροφές που θα πρέπει να λαμβάνεις κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είναι υψηλή πηγή πρωτεϊνών και ασβεστίου.

Ξηροί καρποί: Σου δίνει την ποσότητα μαγνησίου που χρειάζεσαι καθημερινά. Το μαγνήσιο είναι σημαντικό για να αποφύγεις έναν πρόωρο τοκετό και εξασφαλίζει την σωστή ανάπτυξη του νευρικού συστήματος του εμβρύου.

Φρέσκα φρούτα: Το φυλλικό οξύ είναι απαραίτητο ακόμα και για τις γυναίκες που προγραμματίζουν μια εγκυμοσύνη. Έχει αποδειχτεί ότι περιορίζει τις γεννετικές ανωμαλίες και βοηθάει στην ομαλή εξέλιξη της εγκυμοσύνης.

συμβουλές για την εγκυμοσύνη

Γυμναστική

Η άσκηση είναι γνωστό ότι είναι σημαντική. Ωστόσο, στην περίοδο της εγκυμοσύνης είναι σημαντική γιατί σου επιτρέπει να προσαρμοστείς στις αλλαγές που έρχονται μαζί με την εγκυμοσύνη, όπως είναι η αύξηση του σωματικού βάρους. Κάνει, επίσης, εύκολο το να ξαναφτιάξεις το σώμα σου μετά την γέννα.

Το να έχεις δραστηριότητες στην καθημερινή σου ρουτίνα, είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους άσκησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Για παράδειγμα, ανέβα τις σκάλες αντί να πας από το ανσανσέρ ή να κάνεις δουλειές στο σπίτι. Με προσοχή, όμως, μην διαλέξεις δραστηριότητες που να υπάρχει κίνδυνος να γλιστρήσεις ή να πέσεις.

Καθώς μεγαλώνει η κοιλίτσα σου, να αλλάζεις ασκήσεις, για να μπορείς να τις βρίσκεις διασκεδαστικές, και έτσι θα μπορείς να τις κάνεις για περισσότερο διάστημα.

Μερικές ασκήσεις είναι:

Περπάτημα: Βοηθάει την καρδιά σου. Έτσι, μην επιλέξεις να πας με το αυτοκίνητο στο κατάστημα της γειτονιάς, αλλά με τα πόδια.

Κολύμπι: Εξαιρετική για τους τελευταίους μήνες την εγκυμοσύνης. Το κολύμπι ασκεί τα χέρια και τα πόδια σου, που βοηθούν στην ανακούφιση από τους πόνους στην πλάτη και στα οστά.

Χορός: Κάνε την καρδιά σου να χτυπάει στον ρυθμό της αγαπημένης σου μουσικής.

Διαβάστε επίσης:

Εγκυμοσύνη και αλλαγές στην διάθεση: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις

Credits:Unsplash