Διώξε την πίεση της καθημερινότητας με απλά κόλπα

LIKE US ON FACEBOOK

Αντί να ξυπνάς με όρεξη και φυσικά με χαμόγελο, σηκώνεσαι γρήγορα από το κρεβάτι γεμάτη άγχος να προλάβεις να πας στη δουλειά και να ανταπεξέλθεις στους γρήγορους και απαιτητικούς ρυθμούς της ζωής σου. Η πίεση της καθημερινότητας είναι κάτι που σε διακρίνει και αν δε θες να καταντήσεις στα 40 σου να τρέχεις στους γιατρούς, πρέπει αυτό να αλλάξει!

πίεση της καθημερινότητας

Pixabay

Τips για να αντιμετωπίσεις την πίεση της καθημερινότητας!

  1. Ξύπνα νωρίτερα και κοιμήσου νωρίτερα. Αντί να ξαπλώσεις στο κρεβάτι στη μία, κάνε το μισή ώρα νωρίτερα με σκοπό να ξυπνήσεις 8 αντί για 8:30. Θα έχεις την ευκαιρία να χουζουρέψεις λίγο στο κρεβάτι και να ετοιμαστείς με την ησυχία σου.
  2. Μείωσε τους καφέδες. Η καφεΐνη αυξάνει τους παλμούς της καρδιάς σου και χωρίς να το καταλάβεις βρίσκεσαι σε εγρήγορση.
  3. Βάλε πρόγραμμα και άσε περιθώριο. Σημείωσε τις δουλειές που έχεις να κάνεις αλλά, υπολόγισε ότι μπορεί στην τράπεζα να καθυστερήσεις για να μην βγεις εκτός προγράμματος και αγχωθείς.
  4. Χαμομήλι προ ύπνου. Το χαμομήλι έχει τη δυνατότητα να ηρεμεί και να χαλαρώνει σώμα και νου. Οπότε θα ηρεμήσεις και φυσικά θα μπορέσεις να κοιμηθείς καλύτερα.
  5. Για εσένα νοιάσου και γυμνάσου. Κάνοντας μερικές απλές ασκήσεις ή ρίχνοντας λίγες μπουνιές στο σάκο του μποξ που έχεις κρεμασμένο στο σπίτι σου θα δεις πως θα χαλαρώσεις και θα διώξεις την πίεση της καθημερινότητας έστω για λίγη ώρα μακριά.
  6. Άκουσε μουσική που αγαπάς. Βάλε να ακούσεις το αγαπημένο σου τραγούδι την ώρα που θα νιώθεις πως πνίγεσαι. Θα σε ταξιδέψει σε παλιές αναμνήσεις και λατρεμένες στιγμές.

πίεση της καθημερινότητας

Ένα ακόμα μυστικό για να χαλαρώσεις!

Σεξ! Σύμφωνα με μια έρευνα, τα ζευγάρια που κάνουν περισσότερο σεξ, έχουν λιγότερο άγχος.

Οι οργασμοί ενεργοποιούν την απελευθέρωση της ωκυτοκίνης, η οποία προσφέρει μια μαζική ανακούφιση από το στρες και αυτό μπορεί πραγματικά να βελτιώσει τη διάθεσή σου όχι μόνο αμέσως μετά το σεξ, αλλά κι ολόκληρη τη μέρα!

Εάν κάνεις περισσότερο σεξ όχι μόνο θα μειώσεις το άγχος, αλλά θα καταπολεμήσεις και μια σοβαρή συνέπεια του άγχους που είναι η μειωμένη ευχαρίστηση του σεξ και η λιγότερη συχνότητά του.

Δες κι αυτό:

Κάνε χαρούμενη την καθημερινότητά σου

Photo: Gabriel Matula/ Unsplash

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved