Το να μην μπορείς να κοιμηθείς, μπορεί να είναι ό,τι χειρότερο για κάποιον άνθρωπο. Η έλλειψη ύπνου σε εξουθενώνει, σε τρελαίνει και σε κουράζει. Η αϋπνία μπορεί αν οδηγήσει σε νεύρα και υπολειτουργικότητα. Είναι πολύ βάρβαρο για έναν άνθρωπο να μην μπορεί να κοιμηθεί το βράδυ.

Η αϋπνία μπορεί να είναι κουραστική και εκνευριστική. Εάν έχεις δοκιμάσει τα πάντα, τότε σου βρήκαμε ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης της αϋπνίας.

Αν προσέχεις τις τρως πριν τον ύπνο, αν έχεις φτιάξει και ακολουθείς ένα πρόγραμμα ύπνου, αν έχεις χρησιμοποιήσει γενικότερα κάθε τρόπο για να αντιμετωπίσεις την αϋπνία, τα καλά νέα ότι βρήκαμε έναν που δεν μπορείς να τον φανταστείς καν.

Αν δεν μπορείς να κοιμηθείς, λοιπόν, μην ξαπλώσεις απλά ήρεμα περιμένοντας να έρθει ο ύπνος και να κοιμηθείς. Η λύση είναι μία: γράψε!

Αναρωτιέσαι το γιατί; Η δημιουργική πράξη, δηλαδή το να γράφεις σε ένα χαρτί, είτε πρόκειται για τυχαίες σκέψεις που έχεις στο μυαλό σου είτε ακόμα και μια λίστα με τα πράγματα που θες να κάνεις, θα βοηθήσει τον εγκέφαλό σου να μπει στην κατάσταση χαλάρωσης και ηρεμίας.

Υπάρχει, όμως, κάτι που θα πρέπει να προσέξεις οπωσδήποτε. Γράψε με μολύβι και στυλό σε ένα χαρτί. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις το τηλέφωνό σου ή τον υπολογιστή σου.

Όλες οι οθόνες μπορούν να σε αποσπάσουν από τον ύπνο, και αυτό μπορεί να είναι τόσο κακό για σένα που μπορεί να σε κρατήσει άγρυπνο για ακόμα περισσότερη ώρα. Εάν πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσεις έναν υπολογιστή τότε καλό θα ήταν να προμηθευτείς με ένα προστατευτικό οθόνης που θα εκπέμπει μπλε φωτισμό. Το μπλε ξεκουράζει τα μάτια και σε χαλαρώνει.

Μπορεί και εσύ να ζηλεύεις τους ανθρώπους που μπορούν να κοιμούνται όπου να ναι, χωρίς δυσκολία και τόσο φυσικά. Όμως, μην απελπίζεσαι!! Υπάρχουν τρόποι να κερδίσεις την αϋπνία και να μπορέσεις να κοιμηθείς σαν πουλάκι.

Διαβάστε επίσης:

Οι σοβαρές επιπτώσεις της αϋπνίας που δεν σου περνούν απ’ το μυαλό!