Αχ αυτό το φαγητό είναι τόσο νόστιμο, που κάνεις δεν μπορεί να του αντισταθεί. Κι όποιος λέει ότι δεν τρώει ποτέ πολύ, σίγουρα κάτι κρύβει!

Είτε είναι γιορτές, είτε όχι, τρώμε πολύ και συνέχεια. Και τελικά ίσως το Πάσχα και τα Χριστούγεννα να είναι μια δικαιολογία για να τρώμε ακόμα περισσότερο. Κι αν αναρωτιέσαι, όμως, “πώς θα σταματήσω να τρώω συνέχεια” σου έχουμε τη λύση!

Ασχολήσου με κάτι άλλο

πώς θα σταματήσω να τρώω

Σταμάτα να σκέφτεσαι συνέχεια το φαΐ και ασχολήσου με κάτι άλλο. Για παράδειγμα, όταν είσαι στη δουλειά ασχολήσου μόνο με τη δουλειά σου κι όχι με το τι θα φας, όταν θα γυρίσεις σπίτι. Επίσης, όταν νιώθεις λιγούρα και θες να φας πάλι, απασχολήσου με κάτι και κυρίως απασχόλησε τα χέρια σου. Κάτσε στον υπολογιστή, διάβασε ένα βιβλίο, βγες για μια βόλτα, αλλά μην φας.

Συχνά γεύματα

Αν δεν τρως σωστά και συχνά, τότε σίγουρα θα πεινάς συνέχεια. Προσπάθησε να τρως το πολύ ανά δύο ώρες. Ακόμα κι αν είσαι στη δουλειά, φάε ένα φρούτο ή μία μπάρα δημητριακών, ώστε να νιώσεις το στομάχι σου έστω και λίγο γεμάτο. Επιδίωξε να τηρείς ένα πρόγραμμα και στα γεύματά σου.

Φάε χορταστικά

πώς θα σταματήσω να τρώω

Όταν τρως, μην επιλέγεις τροφές που δε θα σε καλύψουν και δε θα χορτάσουν. Προτίμησε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, οι οποίες έχουν λίγες θερμίδες και δημιουργούν μεγαλύτερο κορεσμό. Με τις ορμόνες που εκκρίνουν, οι φυτικές ίνες μειώνουν την όρεξη στο στομάχι. Τις ίνες αυτές τις βρίσκουμε στα όσπρια, στα δημητριακά, στα φρούτα και στα λαχανικά. Το αίσθημα κορεσμού αυξάνουν, επίσης, και οι πρωτεΐνες, οι οποίες συγχρόνως συμβάλλουν στη μείωση του λίπους.

Φάε πρωινό

πώς θα σταματήσω να τρώω

Unsplash/Toa Heftiba

Όχι ο καφές δεν είναι πρωινό. Μην σκεφτείς ποτέ να φύγεις από το σπίτι νηστικός. Το πρώτο γεύμα της ημέρας είναι απαραίτητο για να πάρει μπροστά ο μεταβολισμός σου και για να έχεις ενέργεια για πολλές ώρες. Θα σε κρατήσει χορτασμένο για πολλές ώρες, ανεξάρτητα με το πόσες θερμίδες είναι.

Κοιμήσου

πώς θα σταματήσω να τρώω

Και φυσικά η πιο εύκολη λύση για να μην τρως συνέχεια είναι να κοιμάσαι αρκετές ώρες. Εννοείται πως ο ύπνος μόνο 4-5 ώρες το βράδυ δεν είναι αρκετός και καλός για την υγεία σου και φυσικά θα φας περισσότερο μες τη μέρα, αφού θα ‘σαι ξύπνιος.

Απόφυγε τα ανθυγιεινά τρόφιμα

πώς θα σταματήσω να τρώω

Σταμάτα να τρως ό,τι νομίζεις πως σ’ ευχαριστεί. Στην πραγματικότητα τα γλυκά, τα πατατάκια και οι πίτσες μόνο καλό δεν σου κάνουν και φυσικά δεν σε χορταίνουν. Αν νομίζεις πως σε χορταίνουν είναι ψευδαίσθηση και μπορούν να σε κάνουν να νιώσεις το αίσθημα κορεσμού μόνο με μεγάλες ποσότητές τους. Συν του ότι σου προσφέρουν μόνο θερμίδες.

Πιες νερό

πώς θα σταματήσω να τρώω

Αν νομίζεις πως πεινάς συνέχεια, δεν πεινάς, αλλά διψάς! Ο κανόνας για τα 8 ποτήρια την ημέρα δεν έχει βγει τυχαία. Το νερό κάνει καλό σε όλα. Σε βοηθάει να αδυνατίσεις, να διώξεις τις τοξίνες και φυσικά να σταματήσεις να τρως συνέχεια. Η κατανάλωση νερού πριν τα γεύματα βοηθά στη μείωση του αισθήματος πείνας και σε κάνει να νιώθεις χορτασμένος.

Φάε σε μικρό πιάτο

Κι όμως βοηθάει. Αυτός είναι ένας έξυπνος τρόπος για να φας λιγότερο, χωρίς να το καταλάβεις. Επίσης, μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι τρώνε με μεγαλύτερα κουτάλια και σε μεγαλύτερα πιάτα καταναλώνουν περισσότερη τροφή από εκείνους που χρησιμοποιούν μικρότερα κουτάλια και πιάτα. Και φυσικά, καλύτερα να γεμίσεις ένα μικρό πιάτο παρά ένα μεγάλο!

Τώρα νομίζω πως σίγουρα σου λύθηκε η απορία για το “πώς θα σταματήσω να τρώω”. Καιρός, όμως, να το κάνεις τώρα και πράξη!

Διάβασε ακόμα:

Αν δεν έχεις μέτρο στο φαγητό, έτσι θα το αποκτήσεις!