Αυτό που κάνουμε όλοι όταν ξυπνάμε και μας κάνει πραγματικά κακό

LIKE US ON FACEBOOK

Προφανώς, έχουμε κάποιες συνήθειες που μας κάνουν πολύ κακό και δεν το γνωρίζουμε καν! Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν ο ύπνος σου διακόπτεται απ’ αυτό το εκνευριστικό ξυπνητήρι το πρωί; Μένεις στο κρεβάτι για μερικά ακόμα λεπτά ακόμα με τα μάτια κλειστά, σηκώνεσαι αμέσως ή αρπάζεις το τηλέφωνό σου για να τσεκάρεις τι έχεις χάσει όσο κοιμόσουν;

Μάλλον το τελευταίο είναι το πιο πιθανό σενάριο. Κι αποδεικνύεται ότι πρόκειται για μια πραγματικά πολύ κακή συνήθεια! Το κινητό το πρωί σε κάνει να ξεκινάς τη μέρα σου με αρνητική διάθεση και υπάρχει εξήγηση γι’ αυτό!

Wake Up Ugh GIF by Demic - Find & Share on GIPHY

Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν το τηλέφωνό τους ως ξυπνητήρι, οπότε είναι αρκετά λογικό το να το έχουν δίπλα στο κρεβάτι τους σε αυτή την περίπτωση. Και φυσικά αν έχεις πιάσει το κινητό στα χέρια σου για να κλείσεις το ξυπνητήρι, είναι λογικό να μπεις στον πειρασμό να διαβάσεις τα μηνύματα που έχεις, τα notifications απ’ τα social media και να τσεκάρεις λίγο τα emails σου!

Και κάπως έτσι ξεκινάει να σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι πριν καλά καλά ξυπνήσεις και πιεις μια γουλιά καφέ! Άγχος, ένταση, νεύρα σε κατακλύζουν καθώς έρχεσαι αντιμέτωπος με το τι σε περιμένει μέσα στη μέρα!

Σύμφωνα με έναν ψυχολόγο, τα smartphones μας προκαλούν αρνητικότητα. Τα επίπεδα του στρες σου αυξάνονται καθώς μόλις ξυπνήσεις, σκέφτεσαι όλες τις υποχρεώσεις σου. Ακόμα χειρότερα, μπορεί να σε πιάσει πανικός λόγω των μηνυμάτων που θα διαβάσεις και θα σε φέρουν στα όριά σου.

Κι εννοείται όταν μια μέρα ξεκινάει μ’ αυτό τον τρόπο, είναι αρκετά δύσκολο να είσαι ήρεμος και θετικός την υπόλοιπη μέρα.

Tired Good Morning GIF - Find & Share on GIPHY

Και πώς να ξεκινάς τη μέρα σου, λοιπόν;

Αν θέλεις να κόψεις αυτή την κακή συνήθεια και να ξυπνάς με θετική διάθεση, θα πρέπει να βάζεις το τηλέφωνό σου μακριά και να κάνεις τα εξής όταν ξυπνάς:

Πάρε δέκα βαθιές αναπνοές και σκέψου κάτι θετικό πριν σηκωθείς από το κρεβάτι. Μια σκέψη όπως «σήμερα σκέφτομαι θετικά» ή «ανυπομονώ για το θα φέρει η σημερινή μέρα» μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σου!

Αν είσαι του διαλογισμού, μπορείς ν’ αφιερώσεις πέντε λεπτά το πρωί σ’ αυτό κι επίσης μπορεί να σε βοηθήσει το να γράψεις κάποιες από τις σκέψεις σου το πρωί ή να περπατήσεις λίγο στο σπίτι πριν πιάσεις το κινητό στα χέρια σου!

Δες κι αυτό:

4 λάθη που κάνεις κάθε πρωί και σου χαλάνε τη διάθεση

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved