Κάνουμε οικονομία στην καθημερινή μας ζωή, δεν είμαστε τόσο σπάταλοι, φροντίζουμε και προσέχουμε πού ξοδεύουμε τα χρήματά μας. Η αγορά τροφίμων, σε ορισμένες περιπτώσεις θέλει προσοχή. 

Ναι, είναι προτιμότερο να αγοράζεις κάτι που είσαι είναι πιο ακριβό από κάτι άλλο, όταν πρόκειται να φτάσει στο στομάχι σου. Το φαγητό που τρώμε καθημερινά, επηρεάζει την υγεία μας. Και οι επιλογές που κάνουμε είναι πέρα για πέρα σημαντικές.

Αν προσπαθείς, λοιπόν, να κάνεις οικονομία, ορισμένα πράγματα αξίζει να τα πληρώσεις λίγο παραπάνω. Ασφαλώς, δεν εννοούμε να αγοράσεις χαβιάρι ή σαμπάνια αλλά να επενδύσεις στην ποιότητα.

Αγορά τροφίμων: Σε ποια προϊόντα πρέπει να επενδύσεις

Κρέας υψηλής ποιότητας

Η αλήθεια είναι πως πρέπει να πληρώσεις κάτι παραπάνω για πιο νόστιμο και υγιεινό κρέας. Το φθηνό κρέας ορισμένες φορές ανακατεύεται με αλμυρό… νερό, ώστε να μπορεί ο πωλητής να χρεώσει περισσότερα για λιγότερη ποσότητα.

Όταν επιλέγεις κρέας, φρόντισε να έχει μια κοπή σταθερή, φρέσκια και να έχει καθαρό κόκκινο χρώμα! Επίσης, διάλεξε ένα κομμάτι με λίγο λίπος για πιο νόστιμη γεύση.

Σοκολάτα

αγορά τροφίμων

Μα γιατί να πάρω μια πιο ακριβή σοκολάτα; Η φθηνή σοκολάτα είναι κυρίως… ζάχαρη, λίπος και πρόσθετα, με ελάχιστο βούτυρο κακάο. Γι ‘αυτό η γεύση και η υφή δεν είναι τόσο καλή και η σοκολάτα δεν λιώνει στο στόμα!

Όταν αγοράζεις σοκολάτα, ψάξε μια με σκούρο χρώμα και χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Κοστίζει περισσότερο, αλλά είναι πιο υγιεινό και θα δώσει στο σώμα σου κάποια απαραίτητα αντιοξειδωτικά.

Φρέσκα φρούτα και λαχανικά

Δεν χρειάζεται να αρχίσεις να αγοράζεις μόνο βιολογικά προϊόντα, αλλά όταν πρόκειται για φρούτα και λαχανικά, είναι κρίμα να μην επωφεληθείς όλα τα καλά τους!

Μερικά φρούτα ή λαχανικά αξίζει να τα αγοράσεις βιολογικά απ’ το να τα αγοράσεις και να είναι γεμάτα φυτοφάρμακα! Θα είναι πιο υγιεινά, πιο θρεπτικά και πιο γευστικά!

Οι παγίδες του super market που σε κάνουν να ξοδεύεις περισσότερα!

Λάδι

αγορά τροφίμων

Photo: Pixabay

Την επόμενη φορά που θα πας supermarket δώσε προσοχή στο λάδι που θα αγοράσεις. Προτίμησε το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο! Είναι λίγο πιο ακριβό αλλά θα κάνει τη διαφορά στο φαγητό σου.

Πολύ περισσότερο, θεωρείται πιο υγιές, αφού δεν μεταποιείται ούτε επεξεργάζεται με χημικά και περιέχει υψηλότερα επίπεδα βιταμινών και ανόργανων συστατικών. Η γεύση του είναι πιο έντονη κι αξίζει να δώσεις λίγα χρήματα παραπάνω.

Ακατέργαστο μέλι

Οι τιμές στο μέλι ποικίλλουν αναλόγως το αν είναι ακατέργαστο ή όχι. Το ακατέργαστο μέλι είναι πιο ακριβό καθώς δεν έχει υποστεί καμία επεξεργασία και περιέχει μια μεγάλη ποικιλία θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των αμινοξέων, των μετάλλων, των βιταμινών και των ενζύμων.

Η γεύση, η ποιότητα και τα οφέλη οφέλη για την υγεία (μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών ασθενειών και καρκίνου), αξίζουν τα παραπάνω χρήματα!

Άγριος σολομός

αγορά τροφίμων

Photo: Unsplash/Caroline Attwood

Σε σύγκριση με τον σολομό ιχθυοκαλλιέργειας, ο άγριος είναι υψηλότερος σε μέταλλα, συμπεριλαμβανομένου του καλίου, του σιδήρου και του ψευδαργύρου και έχει επίσης λιγότερα λιπαρά, πράγμα που σημαίνει λιγότερες θερμίδες!

Θα χρειαστεί να πληρώσεις λίγο παραπάνω… αλλά έχει καλύτερη γεύση και περισσότερα θρεπτικά συστατικά, χωρίς ορμόνες και με λιγότερα χημικά!

Διαβάστε επίσης:

Αν πας supermarket, μην ξεχάσεις να πάρεις αυτά τα τρόφιμα!

Photo: Pixabay