Η πανδημία έχει φέρει τα πάνω κάτω στις ζωές όλων μας όπως και στη δουλειά μας. Πολλοί είναι αυτοί όμως οι οποίοι δεν μπορούν να εργαστούν από το σπίτι τους και άλλοι τόσοι αυτοί που μπορεί να μην ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες όμως και πάλι ανησυχούν για την υγεία τους σε καθημερινή βάση. Θα σου δώσω 4 tips για να διαχειριστείς το άγχος για τον κορονοϊό όταν δε γίνεται να εργαστείς από το σπίτι.

Πώς να διαχειριστείς το άγχος για τον κορονοϊό

Περιόρισε την πρόσληψη ειδήσεων

Με αυτό φυσικά δεν εννοώ να μην ενημερώνεσαι! Αλλά το να διαβάζεις όλη μέρα για κάτι το οποίο δε βρίσκεται στο χέρι σου μόνο πρόσθετο άγχος θα σου φέρει. Προτίμησε να ενημερώνεσαι μία με δύο φορές τη μέρα έτσι ώστε και να ξέρεις, φυσικά, τι γίνεται αλλά και να μην καταναλώνεις περισσότερη ενέργεια σε κάτι που είναι στρεσογόνο. Δοκίμασε την απογευματινή ενημέρωση σε σχέση με τη βραδινή καθώς αν διαβάσεις κάτι που θα σε αγχώσει προτού κοιμηθείς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε διαταραχές ύπνου το οποίο σίγουρα δε θα σε βοηθήσει. Δοκίμασε τις ώρες που έχεις ελεύθερες να ακούσεις λίγη μουσική ή να διαβάσεις ένα βιβλίο που θα σε αποφορτίσει και θα σε χαλαρώσει.

Προτίμησε να ενημερώνεσαι από αξιόπιστες πηγές

Υπάρχει τεράστιος όγκος πληροφοριών στο διαδίκτυο και σε όλα τα μέσα ενημέρωσης τον οποίο πρέπει να μάθεις να διαχειρίζεσαι σωστά. Προστάτευσε τον εαυτό σου από την παραπληροφόρηση ή από περιστατικά που στα social media μπορεί να παρερμηνευθούν και να σε πανικοβάλλουν. Επέλεξε τις πηγές από τις οποίες θα ενημερώνεσαι και διάλεξε και το χρόνο στον οποίο θα ενημερώνεσαι. Εάν δεις ότι αυτό εξακολουθεί να σε αγχώνει προσπάθησε να το περιορίσεις ακόμα περισσότερο και ζήτα από κάποιον δικό σου να σε ενημερώνει.

κανόνες στα social media

Εστίασε στα καλά

Εστίασε σε όλα τα καλά που γίνονται. Στους ανθρώπους που ξεπερνούν τον κορονοϊό. Στις οικογένειες που παρά το ότι δεν αγκαλιάζονται βρήκαν άλλους τρόπους να εκφράσουν την αγάπη τους. Εστίασε στο ότι είμαστε όλοι μαζί σε αυτό και δεν είσαι μόνη σου. Κάνε ό,τι μπορείς για να νιώθεις εσύ και οι γύρω σου ασφαλής. Βρες τρόπο να περνάς όμορφα με την οικογένεια σου με ασφάλεια. Αξιοποίησε τον καινούριο τρόπο ζωής και δώσε μία ευκαιρία στον εαυτό σου να μάθει να τρώει σωστά ώστε να έχει ένα ισχυρό ανοσοποιητικό και γυμνάσου ώστε να είσαι πιο υγιής!

καθαρίσεις το στρώμα της γιόγκα

Δοκίμασε να αναπνέεις σωστά

Η σωστή αναπνοή είναι εκείνη που ενεργοποιεί το διάφραγμα όπως γίνεται και στα μωρά. Θυμάσαι όταν ήσουν μικρή που σου έλεγαν να αναπνέεις από τη μύτη και μέχρι να φουσκώσει η κοιλιά σου και μετά να εκπνέεις από το στόμα; Αυτό εννοώ. Αυτή είναι και μία ωραία άσκηση που μπορεί να σε χαλαρώσει πριν κοιμηθείς και όχι μόνο. 10 βαθιές ανάσες μπορούν να σε βοηθήσουν σε πολλά πράγματα καθώς η βαθιά αναπνοή μειώνει την ένταση και μειώνει την ανταπόκριση στο στρες του ανθρώπινου σώματος. Η διαφραγματική αναπνοή βοηθά στη βελτίωση της ικανότητας ενός ατόμου να δίνει προσοχή και αυξάνει τη θετική επίδραση. Είναι μια άσκηση που μπορείς να κάνεις οπουδήποτε, οποτεδήποτε αισθανθείς υπερβολικό άγχος, συμπεριλαμβανομένης της εργάσιμης ημέρας.

Διάβασε ακόμα:

Πώς να υποστηρίξεις το παιδί σου που επιστρέφει στο σχολείο εν μέσω κορονοϊού

Photo: Freepik