Το τρέξιμο ως γνωστόν είναι καλό για την υγεία. Όλοι το ξέρουμε αυτό. Αλλά μόνο στην περίπτωση που το κάνουμε σωστά και δεν βλάπτουμε τα πόδια μας.

Ναι, και όμως, κάτι που δεν γνωρίζει ο περισσότερος κόσμος είναι ότι υπάρχει σωστός και λάθος τρόπος για το τρέξιμο. Δεν είναι απλά βγαίνω έξω και κάνω γύρες, είναι κάτι παραπάνω. Σε περίπτωση που το τρέξιμο που κάνεις είναι επιβλαβές για τα πόδια σου να ξέρεις ότι μπορεί να πρέπει να αντιμετωπίσεις μεγάλο πρόβλημα στο μέλλον. Αυτά είναι τα 4 λάθη που κάνεις όταν πας για τρέξιμο και θα πρέπει να τα προσέξεις.

λάθη που κάνεις όταν πας για τρέξιμο

Τρέχεις χωρίς να φοράς κάλτσες

Αυτό είναι το χειρότερο που θα μπορούσες να κάνεις. Γιατί; Οι κάλτσες βοηθούν στο να μην γεμίσουν τα πόδια σου φουσκάλες. Επίσης, συμβάλλουν στην απορρόφηση του ιδρώτα. Θεώρησέ τες ως ένα επιπλέον στρώμα προστασίας για τα πόδια σου. Μην τις παραλείπεις.

λάθη που κάνεις όταν πας για τρέξιμο

Η λάθος επιλογή παπουτσιών

Εντάξει, θα αναρωτιέσαι ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να επιλέξεις sneakers; Από το μακρύτερο δάχτυλο.

Κοίτα τα γυμνά σου πόδια. Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το μακρύτερο δάχτυλό τους είναι και το μεγαλύτερο. Ωστόσο, το μακρύτερο δάχτυλό σου μπορεί να είναι το δεύτερο δάκτυλο.

Μέτρα το μέγεθος του παπουτσιού σου σκεπτόμενος το μακρύτερο δάχτυλο, το οποίο είναι ή το πρώτο ή το δεύτερο. Θα πρέπει να έχεις ένα κομμάτι χώρου ανάμεσα στο μακρύτερο δάχτυλο και το παπούτσι, και στην πραγματικότητα αυτός ο μικρός χώρος θα πρέπει να υπάρχει για όλα τα δάχτυλά σου.

λάθη που κάνεις όταν πας για τρέξιμο

Μην τρέχεις όταν σε πονάνε τα πόδια σου

Ξέρεις την φράση που κυκλοφορέι :«No pain, no gain», δηλαδή «Αν δεν πονέσεις, δεν θα κερδίσεις» αλλά αυτό δεν ισχύει σε αυτή την περίπτωση. Αν το ένα σου πόδι σε πονάει και σου φαίνεται πρησμένο, απλά μην πας για τρέξιμο. Προφανώς κάτι πάει λάθος.

Πήγαινε σε έναν επαγγελματία. Μπορεί να έχεις πάθει τενοντίτιδα ή ακόμα χειρότερα ένα κάταγμα από το στρες. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρησμένα πόδια στο τέλος της ημέρας, αλλά εάν το ένα σου πόδι σου φαίνεται εξαιρετικά πρησμένο, είναι καλή ένδειξη ότι δεν πρέπει να το αμελήσεις.

λάθη που κάνεις όταν πας για τρέξιμο

Μην φορέσεις νέα αθλητικά παπούτσια για να πας σε αγώνα

Σίγουρα θέλεις να δείξεις τα νέα σου παπούτσια, το καταλαβαίνουμε. Αλλά η ημέρα που έχεις να τρέξεις σε έναν αγώνα ή σε έναν μαραθώνιο δεν είναι ποτέ η σωστή ώρα για τέτοιες δοκιμές.

Τα sneakers είναι φτιαγμένα από υλικά τα οποία πέρνουν σιγά σιγά το σχήμα του ποδιού σου για να είναι πιο βολικά στην χρήση τους. Η διαδικασία αυτή χρειάζεται κάποιο χρόνο.

Έτσι τι πρέπει να κάνεις; Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να αλλάζεις κατά τη διάρκεια της προπόνησης το καινούργιο σου παπούτσι με το παλιό και να χρησιμοποιήσεις το παλιό σου ζευγάρι στους αγώνες.

Διαβάστε επίσης:

Γιατί πρέπει να σταματήσεις το διάδρομο και να αρχίσεις το τρέξιμο έξω

Credits: Unsplash