10 hacks για να σταματήσεις να νιώθεις κουρασμένος

LIKE US ON FACEBOOK

Ξυπνάς το πρωί και θες πάλι να κοιμηθείς; Δεν έχεις ενέργεια για τίποτα και βαριέσαι ακόμα και να σηκωθείς απ’ το κρεβάτι; Ήρθε η ώρα να σταματήσει αυτό! Πώς να μην νιώθεις κουρασμένος όλη μέρα; 

Βλέπεις τους ανθρώπους που πάντα ξυπνούν χαρούμενοι κι έτοιμοι να αδράξουν τη μέρα και λιγάκι τους ζηλεύεις. Μα πώς τα καταφέρνουν; Εσύ γιατί να μην είσαι πρωινός τύπος και να μην έχεις ενέργεια όλη μέρα; Κι αναρωτιέσαι φυσικά πώς να μην νιώθεις κουρασμένος. Σου έχουμε τη λύση και δεν είναι και τόσο δύσκολη όσο νομίζεις.

Hacks για να αποκτήσεις ενέργεια

Μην πατήσεις την αναβολή 

Όταν χτυπήσει το ξυπνητήρι απλά σήκω, μην συνεχίσεις να κοιμάσαι κι απλά μην πατήσεις την αναβολή πάλι. Είναι χειρότερο να διακόπτεις συχνά τον ύπνο σου για να κλείσεις το ξυπνητήρι.

πώς να μην νιώθεις κουρασμένος

Bruno van der Kraan

Πιες ένα ποτήρι νερό μόλις ξυπνήσεις 

Μπορεί να νομίζεις ότι το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένας καφές, όμως το νερό θα σε δροσίσει και θα σε ενυδατώσει, δίνοντάς σου ενέργεια. Μόλις ξυπνάς, λοιπόν, το πρωί πιες ένα ποτήρι νερό κι αργότερα πιες και τον καφέ σου.

Στρώσε το κρεβάτι σου 

Όταν ξυπνάς κι έχεις το κρεβάτι σου άστρωτο θα μπεις στον πειρασμό να ξαπλώσεις και πάλι. Γι’ αυτό άνοιξε το σπίτι σου να πάρει αέρα και στρώσε το κρεβάτι σου, η κίνηση αυτή θα σε κινητοποιήσει.

Πλύσου

Για την ακρίβεια είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις κάθε πρωί που ξυπνάς. Το πρόσωπό σου είναι απαραίτητο να το πλένεις κάθε πρωί, αλλά κι ένα δροσερό ντουζάκι ίσως να είναι πιο δραστικό απ’ όσο νομίζεις.

Κάνε και λίγη γυμναστική 

Ξύπνησες, ήπιες το νερό σου, έστρωσες το κρεβάτι σου κι εφόσον έχεις έστω και λίγο χρόνο ήρθε η ώρα για λίγη γυμναστική. Ακόμα και απλές ασκήσεις, διατάσεις ή yoga θα σου δώσουν την ενέργεια που χρειάζεσαι.

Φάε πρωινό 

Κι από πού αλλού νομίζεις πως θα πάρεις ενέργεια αν όχι απ’ το πρωινό; Φάε κάτι υγιεινό, που θα περιέχει άπαχη πρωτεΐνη και υδατάνθρακες. Έτσι θα “ξυπνήσει” κι ο μεταβολισμός σου.

πώς να μην νιώθεις κουρασμένος

Toa Heftiba/ Unsplash

Βγες έξω 

Το φως του ήλιου μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση των επιπέδων σεροτονίνης του σώματός σου, κάτι που όχι μόνο βοηθά στη βελτίωση του ύπνου σου, αλλά σου δίνει επίσης ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Θέσε το μυαλό σου σε λειτουργία 

Μερικές φορές το μόνο που χρειάζεσαι είναι να ενεργοποιήσεις τον εγκέφαλό σου. Διάβασε κάτι, λύσε ένα σταυρόλεξο, ασχολήσου με κάτι δημιουργικό.

Μίλα με κάποιον 

Όταν νιώθεις υπνηλία, ξεκίνα μια συνομιλία με κάποιον. Το να κάθεσαι μόνος σου και να περιμένεις να ξυπνήσεις ίσως να μην είναι και τόσο βοηθητικό.

πώς να μην νιώθεις κουρασμένος

Pexels

Άλλαξε τη ρουτίνα σου 

Το να κάνεις κάθε μέρα τα ίδια πράγματα ίσως να σ’ έχει κάνει να βαρεθείς. Άλλαξε τη ρουτίνα σου, υιοθέτησε έναν υγιεινό τρόπο ζωής και αξιοποίησε αυτά τα hacks με βάση το πρόγραμμά σου.

Διάβασε ακόμα:

4 + 1 τρόποι για να έχεις περισσότερη ενέργεια το πρωί!

Photo: Pexels




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved