Μία πανέξυπνη καμπάνια σκέφτηκαν για το Breast Cancer Foundation αξιοποιώντας τα social media με κάπως διαφορετικό τρόπο! Αν τσέκαρες το στήθος σου όσο συχνά τσεκάρεις το facebook, twitter, instagram… είναι το moto του τρίπτυχου της νέας διαφημιστικής καμπάνιας η οποία δημιουργήθηκε με αφορμή τον μήνα Οκτώβριο, ο οποίος έχει χαρακτηριστεί ως ο μήνας για την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού.

Η καμπάνια, όμως, δεν μένει μόνο στα λόγια καθώς έχει μεταποιήσει τα λογότυπα των τριών μεγάλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τα έχουν κάνει να μοιάζουν με ένα χέρι που αγκαλιάζει το στήθος.

karkinos-mastou-ipopgr (2)

«Εάν τσέκαρες το στήθος σου τόσο συχνά. Το να μην τσεκάρεις το update στο facebook status κάποιου φίλου σου δεν θα σου δημιουργήσει πρόβλημα. Ο καρκίνος του μαστού, όμως, μπορεί και μάλιστα μπορεί να σε σκοτώσει κιόλας. Στο χρόνο που σπαταλάς στο διαδίκτυο μπορείς να κάνεις τον αυτοέλεγχο σου». Γράφει το κείμενο πάνω στη πρώτη αφίσα και συνεχίζουν στο ίδιο στυλ και οι άλλες δύο αφίσες.