Πώς βλέπεις τον εαυτό σου; Θεωρείς ότι είσαι όμορφή ή μία απλή καθημερινή άχρωμη και άοσμη γυναίκα; Beautiful ή average; Θεωρείς ότι είσαι όμορφη και τολμάς να το πεις δυνατά ή φοβάσαι τις αντιδράσεις;

Η Dove, γι ακόμα μία φορά βάζει τις γυναίκες να σταθούν αντιμέτωπες στον ίδιο τους τον εαυτό και στα πλαίσια της καμπάνιας “Campaign for Real Beauty” ζητάει να περάσουν από μία πόρτα. Ποιο είναι το μυστικό; Οι πόρτες είναι δύο, η μία έχει μία ταμπέλα που λέει «beautiful» και η άλλη «average». Η κάθε γυναίκα πρέπει να περάσει από την πόρτα που την εκφράζει η ταμπέλα περισσότερο.

Η εταιρεία ταξίδεψε στο Δελχί, στο Σάο Πάολο, στο Λονδίνο και στο Σαν Φρανσίσκο και τοποθέτησαν τις δύο πόρτες. Το αποτέλεσμα είναι –δυστυχώς- αυτό που θα περιμέναμε. Η πλειοψηφία των γυναικών επέλεξαν την πόρτα με την ταμπέλα “Average.”

Μια από τις γυναίκες μάλιστα υπογράμμισε πως η επιλογή ήταν πολύ δύσκολη καθώς σε θέτει σε διαμάχη με το υποσυνείδητο σου και θέτει απέναντι την αυτοεκτίμηση σου με την άποψη του κόσμου. Ενώ μία γυναίκα στη Σαγκάη είπε: “Η ομορφιά για μένα, είναι πάρα πολύ μακριά”.

Όσο προχωράει το video βλέπουμε πως όλο και περισσότερες γυναίκες είχαν το θάρρος να περάσουν από την  πόρτα με την ταμπέλα “Beautiful” και να δηλώνουν πως ανέβηκαν ψυχολογικά και ένιωσαν μία δύναμη μέσα τους όταν πήραν αυτή την απόφαση!

Δες το video και σκέψου εσύ από ποια πόρτα θα περνούσες;